درمان قطعی میگرن با داروی «میگرن کات»

رسانه کلیک - میگرن کات داروی درمان قطعی میگرن برای اولین بار در جهان توسط محققان ایرانی ساخته و اعلان شد.

درمان قطعی میگرن با داروی «میگرن کات»

داروی درمان قطعی میگرن موسوم به میگرن کات با تلاش متخصصان شرکت دانش بنیان میم دارو ساخته و اعلان شد و به مرحله تولید صنعتی راه پیدا کرد.

ترکیبات این دارو از ۲۰ نوع گیاه دارویی است که بعد از سال‌ها کار تحقیقاتی با تأییدیه سازمان غذا و دارو و انجام آزمایش‌های بالینی به مرحله تولید رسیده است.

این محصول با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سرمایه گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی وارد چرخه صنعتی شده است.

پیش از این داروی «میگری هیل» توسط این شرکت دانش بنیان تولید شده بود که مبتلایان به میگرن باید در مراکز درمانی تحت نظر پزشک مصرف می‌کردند.

«میگرن کات» افشانیه‌ای برای بینی است که هم خاصیت تسکین دهنده درد و هم خاصیت درمان قطعی میگرن را داراست.

میگرن کات چیست؟

میگرن‌کات دارویی است حاصل 25 سال مطالعات محققان ایرانی و بین‌المللی و متشکل از عصاره‌ی ترکیب گیاهان دارویی برگرفته از منابع طب سنتی است. میگرن کات علاوه بر اثربخشی مثبت و درمان سردردهای میگرنی، به کاهش شدت سایر سردردها در زمان درد نیز کمک می‌کند. داروی میگرن‌کات به شکل اسپری بینی بوده و با توجه به این‌که اکثر افراد میگرنی مشکلات گوارشی و به ویژه تهوع و استفراغ را تجربه می‌کنند، این روش دارو رسانی می‌تواند بهترین گزینه برای مصرف در فاز حاد (حمله) میگرن نیز باشد. داروی میگرن‌کات در مرحله‌ی کارآزمایی بالینی بر بیش از 300 بیمار مورد مطالعه قرار گرفته که این دارو در حدود 96% از بیماران میگرنی استفاده‌کننده تغییرات قابل توجهی در روند درمان داشته که در حدود 81% از بیماران میگرنی استفاده کننده از میگرن‌کات، سردردهای میگرنی به صورت قطعی درمان شده است.

آیا واقعا میگرن کات میگرن را درمان می کند؟

بله، به شما حق می دهیم. اعلام توانایی درمان یک بیماری که تا به حال به عنوان بیماری درمان ناپذیر اعلام می شد ادعای بزرگی است اما میم دارو دانشمندان بزرگی را به همراه خود دارد که دست یابی به این دستاورد بزرگ را محقق ساخته اند و همراهان بزرگواری چون شما که لایق زندگی همراه با آسایش هستید .

ارسال نظر