سیستم مورد نیاز Hitman مشخص شد

سری بازی هیتمن بدون شک یکی از پرطرفدارترین بازی های ویدیویی محسوب می شود و بازی بازهای زیادی شیفته این سری هستند. اخیرا نسخه جدیدی از بازی Hitman توسط استودیوی اسکوئر انیکس رونمایی شده که توانسته این بازی را به یکی از عناوین مورد انتظار تبدیل کند. کم کم به انتشار این بازی نزدیک می شویم و اخیرا کمپانی سازنده و ناشر بازی، سیستم مورد نیاز و سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی هیتمن را مشخص کردند. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

سیستم مورد نیاز Hitman مشخص شد

اخیرا نسخه جدیدی از بازی Hitman توسط استودیوی اسکوئر انیکس رونمایی شده که توانسته این بازی را به یکی از عناوین مورد انتظار تبدیل کند. کم کم به انتشار این بازی نزدیک می شویم و اخیرا کمپانی سازنده و ناشر بازی، سیستم مورد نیاز و سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی هیتمن را مشخص کردند. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، ساعاتی پیش استودیوی IO Interactive و کمپانی Square Enix سیستم مورد نیاز و سیستم پیشنهادی برای اجرای نسخه رایانه های شخصی بازی Hitman مشخص کردند. بر اساس اطلاعات منتشر شده، گویا بازی جدید هیتمن سیستم قدرتمندی لازم ندارد و گیمرها و پی سی بازها را به چالش نخواهد کشید.

همچنین در هفته جاری، کمپانی اسکوئر انیکس نسخه بتای بازی Hitman را منتشر خواهد کرد. این نسخه فقط برای افرادی که بازی را در گذشته پیش خرید کرده اند، قابل دسترس خواهد بود. به همین خاطر این کمپانی سیستم مورد نیاز بازی را منتشر کرده تا گیمرها سیستم مورد نیاز بازی و سیستم رایانه های شخصی خودشان را بررسی کنند و اگر سیستم رایانه های شخصیشان پاسخ گو این بازی باشد، این عنوان مورد انتظار را پیش خرید کنند.

بر اساس گفته ها و اطلاعات منتشر شده توسط شرکت اسکوئر انیکس، برای اجرای بازی Hitman با حداقل کیفیت ممکن، سیستم رایانه شخصی شما باید دارای ویندوز 7 شصت و چهار بیتی باشد. پردازنده اصلی سیستم شما باید حداقل توان تولید قدرت یک پردازنده Intel CPU Core i5-2500K 3.3GHz و یا AMD CPU Phenom II X4 940 و پردازنده گرافیکی نیز باید توان تولید قدرت کارت گرافیک های NVIDIA GeForce GTX 660 و Radeon HD 7870 را داشته باشد. همچنین میزان رم رایانه شخصی باید 8 گیگابایت باشد و سیستم شما از DirectX ورژن 11 پشتیبانی کند.

در زیر می توانید سیستم مورد نیاز و سیستم پیشنهادی بازی هیتمن را مشاهده کنید.

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Hitman:

  • OS: OS 64-bit Windows 7
  • Processor: Intel CPU Core i5-2500K 3.3GHz / AMD CPU Phenom II X4 940
  • Memory: 8 GB RAM
  • Graphics: NVIDIA GeForce GTX 660 / Radeon HD 7870
  • DirectX: Version 11

سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی Hitman:

  • OS: OS 64-bit Windows 7 / 64-bit Windows 8 (8.1) or Windows 10
  • Processor: Intel CPU Core i7 3770 3.4 GHz / AMD CPU AMD FX-8350 4 GHz
  • Memory: 8 GB RAM
  • Graphics: Nvidia GPU GeForce GTX 770 / AMD GPU Radeon R9 290
  • DirectX: Version 11

لازم به ذکر است که نسخه جدید بازی Hitman ابتدا قرار بود در تاریخ ۸ دسامبر سال ۲۰۱۵ به صورت رسمی برای کنسول های نسل هشتم کمپانی مایکروسافت و سونی و همچنین کامپیوترهای شخصی منتشر شود. متاسفانه این بازی مانند بسیاری از بازی با تاخیر رو به رو شد و تاریخ انتشار این عنوان به تاریخ ۱۱ مارس سال ۲۰۱۶ تغییر کرد. البته دارندگان کنسول پلی استیشن ۴ می توانند در تاریخ ۱۲ فبریه سال میلادی آینده نسخه بتای بازی هیتمن را تجربه کنند. پی سی بازها هم نگران نباشند و این گیمرها می توانند در ۱۹ فبریه سال ۲۰۱۶ نسخه بتای این عنوان را تجربه کنند.

در انتهای این خبر، دیدگاه شما در رابطه با سیستم مورد نیاز بازی Hitman چیست؟ آیا سیستم رایانه شخصی شما قادر به اجرای این بازی بی نظیر خواهد بود؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را در همین پست به اشتراک بگذارید.

منبع: VG247

ارسال نظر