قابلیت های جدید نسخه 11099 ویندوز 10

مایکروسافت نسخه 11099 ویندوز 10 را در Insider Preview (جایی که افراد داوطلب نسخه های پیش نمایش ویندوز را زود تر از بقیه دریافت می کنند) منتشر کرده است و اکنون ما می توانیم نگاهی به امکانات احتمالی نسخه بعدی ویندوز بیندازیم.

قابلیت های جدید نسخه 11099 ویندوز 10

کلیک- این نسخه اولین نسخه منتشر شده در سال 2016 است ولی نباید انتظار تغییرات بزرگ و امکانات زیادی داشته باشید چرا که نسخه 11099 تمرکز خود را روی پایداری سیستم قرار داده است.

البته منظور ما این نیست که این یک آپدیت بدرد نخور است. "گیب آول" معاون بخش مهندسی ویندوز و گروه دستگاه ها می گوید: ما در این نسخه روی بهبود های ساختاری متمرکز شده ایم. به ما گفته شده که این آپدیت در واقع زمینه را برای قابلیت های بعدی آینده فراهم می کند. این آپدیت OneCore ویندوز را بروز خواهد کرد. OneCore هسته اصلی ویندوز است که همه ی دستگاه های ویندوزی، مثل رایانه ها و گوشی های هوشمند، از آن استفاده می کنند.

همچنین این اولین نسخه ای است که تحت سیستم Fast Ring release مایکروسافت ارائه می شود. در این سیستم افراد عضو در پروژه insider نسخه هایی بسیار شبیه به نسخه های اولیه که توسط خود تیم مایکروسافت تست می شود را دریافت می کنند. البته این به آن معنی است که در این نسخه ها باگ ها و مشکلات بیشتری وجود دارد ولی برای افرادی که می خواهند قبل از بقیه آپدیت های جدید را داشته باشند و با آن کار کنند این یک فرصت هیجان انگیز است.

در حقیقت تا همین الان هم مشکلات زیادی در این نسخه شناسایی شده است که شامل مشکل ورود به سیستم برای افرادی که از دسکتاپ Citrix Xen استفاده می کنند می شود. همچنین در این نسخه باگی وجود دارد که منجر به وجود آمدن ایراد در کارایی برنامه Adobe Flash می گردد.

اگر قصد دارید این نسخه جدید را تست کنید باید در سیستم Fast Ring Insider مایکروسافت عضو باشید و همچنین باید بدانید که این نسخه به هیچ وجه پایدار نیست. در صورتی که این اقدام را انجام دهید شما فقط یک قدم با آخرین موارد توسعه داده شده توسط تیم ویندوز فاصله دارید.

در هر صورت من فکر میکنم اگر شما جزو تیم Insider هستید یا باید خیلی شجاع باشید یا مغز شما از گچ باشد!

منبع: digitaltrends.com

ارسال نظر