کمپانی Hexoskin از لباس هوشمند جدید خود رو نمایی کرد

همانطور که پردازنده ها و دیگر اجزا کوچکتر می شوند و در عین حال قابلیت انجام کارشان افزایش می یابد شرکت های تکنولوژی شروع به تولید وسایل تکنولوژی در گونه های مختلف کردند.

کمپانی Hexoskin از لباس هوشمند جدید خود رو نمایی کرد

به گزارش کلیک Hexoskin از لباس هوشمند جدید خود رونمایی کرد. در حالی که اغلب گجت های پوشیدنی بر روی مچ بسته می شوند تا با 7وست تماس داشته باشندو بتوانند فاکتور های سلامت را اندازه گیری کنند، شرکت Hexoskin لباس هوشمندی طراحی کرده که اطلاعات ورزشی و سلامت را اندازه گیری می کند.

این کمپانی تیشرت هوشمند جدید خود را در CES2016 رونمایی کرد و برای پیش فروش گذاشت.

این لباس میتواند ضربان قلب، تنفس و حرکت را در هر موقعیت کاربران حتی موقع خواب اندازه گیری کند.با استفده از یک برنامه کمکی و ارتباط بلوتوث این لباس قادر است که کاربر را از جزئیات تمرینات با خبر سازد. حتی زمانی که گوشی هوشمند در دسترس نیست و یا ارتباط اینترنتی ندارید دستگاه این اطلاعات را در خود ذخیره می کند و در اولین اتصال آنها را انتقال می دهد.

همچنین این لباس اطلاعاتی از قبیل کالری سوخته شده،میزان خستگی و کیفیت خواب در اختیار کاربر قرار می دهد. یکی از امتیازات مثبت این لباس، راحتی آن است که به هیچ عنوان احساس بدی به شما منتقل نمیکند. همچنین از آن در شرایط متفاوت و ورزش های مختلف استفاده کنید حتی ورزش هایی که در آن برخورد انجام می شود.

این لباس هوشمند با دستگاه های اندروید و آی او اس هماهنگ است و از برنامه های سلامت نظیر Strava, Runkeeper, Runtastic, Endomondo, MapMyRun پشتیبانی می کند.

قیمت پایه این محصول 299دلار خواهد بود.

ارسال نظر