کشف صندوق ورودی پنهانی در فیسبوک مسنجر

کاربران صدها پیام خوانده نشده خود را در صندوق ورودی پنهانی در سیستم پیام رسانی فیس بوک خود یافتند که از وجود آن ها بی خبر بودند.

کشف صندوق ورودی پنهانی در فیسبوک مسنجر

به گزارش کلیک، صندوق ورودی که در نرم افزارهای فیس بوک مسنجر یا وب برای گوشی های هوشمند و تبلت ها در دسترس هستند، بخشی از سیستم فیلترینگ فیس بوک می باشند که به منظور جلوگیری از هرزنامه ها و دیگر پیام های ناخواسته طراحی شده اند.

با این حال کاربران صندوق فیلتر شده ای را پر از پیامهای قانونی کشف کرده اند که هرگز در صندوق اصلی و یا نرم افزار مسنجر مشاهده نکرده بودند.

ساده ترین راه برای دسترسی به صندوق ورودی پیام ها از این طریق است facebook.com/messages/other

در داخل نرم افزار مسنجر صندوق ورودی پنهان تحت چهار منو از نظر پوشانده شده است. برای رسیدن به آن روی Settings کلیک کنید، سپس People، پس از آن Message Requests و بعد لینک درخواست های فیلتر شده کلیک کنید.

پیام های فیلتر شده شامل هر پیامی است که شما به صورت دستی به عنوان پیام های ناخواسته فیلتر کرده اید و همچنین پیام ارسالی از افرادی که در لیست دوستان فیس بوک شما نیستند.

یسبوک این قابلیت را دارد پیام هایی که شما تمایل به دریافتشان ندارید در قسمت اسپم ذخیره کند. بیشتر اوقات شما می توانید با خیال راحت از این گونه پیام ها چشم پوشی کنید اما اگر خبر مهمی مانند خبر فوت عزیزی یا از این قبیل پیام ها به شما ارسال شود و شما قادر به دیدن آن نباشید تا چه اندازه بد می شود.

منبع: theguardian

ارسال نظر