هجدهمین هدف فراری Hitman در دسترس قرار گرفت

اگر هفدهمین هدف هیتمن (Food Critic) را با موفقیت ترور کرده‌اید آماده باشید تا آفتاب پرست (هجدهمین هدف فراری هیتمن) را با برنامه ریزی دقیق و بدون اشتباه به قتل برسانید.

هجدهمین هدف فراری Hitman در دسترس قرار گرفت

به گزارش کلیک، گاهی اوقات، بکار گرفتن استاد آدمکش برای حذف کردن یک استاد نفوذی از شهر لازم است. هدف فراری فعلی هیتمن شما را به شهر کولورادو هدایت می کند تا آفتاب‌ پرست فریبنده (ریچارد فورمن) را پیدا و آن را ترور کنید.

بازی Hitman Elusive Target

نام این هدف آفتاب‌ پرست است. ریچارد ام. فورمن نفوذی ماهر و استاد تغییر قیافه است و با گروه شبه نظامی مستقر در خارج از کولورادو کار می‌کند. گاهی اوقات او به جعل هویت یک میلیاردر می‌پردازد و میلیون‌ها دلار از او سرقت می‌کند. به نظر می‌رسد او حیله و تزویر بیشتری نسبت به هدف قبلی هیتمن یعنی Food Critic که هفته‌ی پیش آن را کشتیم، بکار می‌گیرد.

درطول مدت زمانی که بازی را انجام می‌دهید شما اهداف خاصی جدا از قتل او دارید. شما باید او را با یک تصادف غیر انفجاری از بین ببرید. مانند غرق شدن و یا هل دادن از روی یک لبه‌ی پرتگاه. شما همچنین نیاز دارید تا اسناد را با برنامه‌های شبه نظامی آینده بازیابی کنید. بنابراین بهتر است جسد او در جهت جستجوی اسناد و مدارک قرنطینه شود.

ممکن است قوانین مورد نظر برای هدف فراری را فراموش کنید که به همین خاطر کمپانی IO Interactive یک راهنمای دستی را آماده کرد و از طریق مطبوعات این راهنما را منتشر کرد.

  • یک هدف فراری را فقط یک‌بار می توان در طول عمر تجربه کرد
  • آن‌ها برای یک مدت زمان محدودی فقط در بازی در دسترس هستند
  • اطلاعات نظامی بر روی هدف محدود خواهد شد
  • طرح برنامه ریزی باید قبل از اینکه شما درگیر هدف شوید، اجرا شود
  • هدف شما می تواند فقط یک‌بار بمیرد
  • شما در طول ماموریت ممکن است بمیرید
  • هنگامی که زمان تمام شود، آنها برای همیشه می‌روند
  • اگر شما شکست خوردید، هیچ شانس دومی وجود ندارد

بازی هیتمن بر روی سه پلتفرم PC، Xbox ONE و PS4 هم‌ اکنون به صورت دیجیتالی در دسترس است. هجدهمین هدف با نام آفتاب‌ پرست از امروز تا تاریخ ۲۰ ژانویه ۲۰۱۷ برای دانلود در دسترس است. بنابراین برنامه ریزی کرده و ترور خود را شروع کنید. فراموش نکنید با به موفقیت رساندن ماموریت خود در هدف فراری یک گام به بازکردن قفل لباس مخصوص و ویژه‌ی مامور ۴۷ نزدیک می شوید.

ارسال نظر