بازی Hitman 2 به‌زودی معرفی می شود!

رسانه کلیک - بر اساس دلایل و توییت های منتشر شده در حساب کاربری سری «هیتمن» و شرکت «برادران وارنر»، به نظر می رسد بازی Hitman 2 طی روزهای آینده رسما معرفی می شود.

بازی Hitman 2 به‌زودی معرفی می شود!

مجموعه Hitman یکی از قدیمی ترین مجموعه های عناوین ویدیویی شناخته می شود که نسخه اول آن در سال میلادی 2000 تحت عنوان Hitman: Codename 47 به دست بازیکنان رسید و به خاطر ارائه گیم پلی درگیرکننده و مخفی کاری نفس گیر، بازخوردهای مثبتی را به همراه داشت و سازندگان را برای ساخت و توسعه دنباله آن تشویق و ترغیب کرد.

مجموعه Hitman از ابتدا کار تا به امروز یک شرکت ناشر ثابتی نداشت و نسخه های اولیه آن در شش سال اول فعالیت خود توسط شرکت Eidos Interactive منتشر شده است. سپس شرکت اسکوئر انیکس با خریداری استودیوی «آی او اینتراکتیو» (IO Interactive)، خالق مجموعه هیتمن، رسما وظیفه انتشار و تبلیغات سری هیتمن را در سال میلادی 2012 برعهده گرفت. اما تغییر در شرکت ناشر این مجموعه تنها به این موارد خلاصه نمی شود و بلکه این شرکت ژاپنی در سال میلادی 2016 در یک اقدام عجیب، با فروش مجدد این استودیو به صورت رسمی به وظیفه خود خاتمه داد و آینده نامشخص و نامعلومی را برای مجموعه Hitman رقم زد.

پس از فروش استودیوی IO Interactive توسط اسکوئر انیکس، این استودیوی بازی سازی قدیمی همچنان به فعالیت خود در خصوص ساخت و توسعه سری هیتمن ادامه داد و حتی یک سالی هم از شرکت ناشر برخوردار نبود. با این حال، چندی پیش شرکت بزرگ و مشهور Warner Bros. Interactive Entertainment وارد همکاری و شراکت با استودیوی آی او اینتراکتیو شد و در حال حاضر به عنوان سومین ناشر سری Hitman به شمار می رود.

در این میان، اواسط آبان ماه سال گذشته بود که آقای هاکان آبراک (Hakan Abrak)، رئیس استودیوی «آی او اینتراکتیو»، به نسخه جدید بازی Hitman اشاره کرد و ضمن تایید آن، اعلام کرد که این عنوان ویدیویی هم اکنون توسط تیم طراحی مجموعه Hitman در دست ساخت قرار دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر، بر روی این لینک کلیک کنید.

البته، وی در ادامه اظهار داشت که تا سال جاری میلادی (۲۰۱۸)، هیچگونه اطلاعات و جزئیاتی در خصوص این بازی مورد انتظار جدید منتشر نخواهد شد و طرفداران باید زمان زیادی را برای اطلاع از جزئیات بازی منتظر بمانند. شکی نیست که صحبت های هاکان آبراک بیشتر به منظور حفظ هواداران و طرفداران سری هیتمن زده شده تا به نگرانی این افراد از آینده مجموعه هیتمن پایان دهد.

با این حال، با نزدیک شدن به برگزاری نمایشگاه بزرگ صنعت گیمینگ یعنی E3 2018، نشانه ها و سرنخ هایی در رابطه با نسخه بعدی عنوان هیتمن به چشم دیده می شود که بر اساس آن، به نظر می رسد این بازی تحت عنوان Hitman 2 به‌زودی توسط شرکت سرگرمی های تعاملی برادران وارنر و استودیوی IO Interactive معرفی خواهد شد و شاهد حضور آن در این مراسم هیجان انگیز هستیم.

اولین دلیل و سرنخی که به معرفی بازی Hitman 2 طی چند روز آینده اشاره می کند، انتشار یک توییت عجیب و مبهم در صفحه رسمی سری هیتمن در شبکه اجتماعی توییتر است که از برگزاری یک رویداد ویژه در روز 17 خرداد ماه سال 97 (7 ژوئن) خبر می دهد.

این موضوع زمانی جذاب می شود که شرکت سرگرمی های تعاملی برادران وارنر، ناشر کنونی مجموعه Hitman، نیز دقیقا در روز مذکور (17 خرداد) کنفرانس اختصاصی خود پیش از رویداد E3 سال جاری میلادی برگزار می کند.

از طرف دیگر، در صفحه رسمی شبکه اجتماعی توییتر شرکت سرگرمی های تعاملی برادران وارنر تصویری از یک ماشین مسابقه ای با نماد و آرم «Hamsun» به نمایش گذاشته شده است که همراه یک تصویر منتشر شده است که این نماد مربوط به شرکت نفتی خیالی در فصل اول بازی Hitman است.

اما ماجرا و حدس و گمان ها درباره معرفی بازی Hitman 2 تنها به این موارد فوق محدود نشده و از ساعاتی پیش لوگوی این عنوان ویدیویی در وب سایت رسمی شرکت سرگرمی های تعاملی برادران وارنر مشاهده می شود. حال مشخص می شود که تمامی این سرنخ ها به یک موضوع مشخص یعنی معرفی بازی Hitman 2 طی روزهای آینده اشاره می کنند که باید خود را برای این رویداد ویژه آماده کنیم.

توییت های منتشر شده در حساب کاربری رسمی سری هیتمن در شبکه اجتماعی توییتر به شرح زیر است:

مامور 47، بعد از ظهر بخیر! پروفایل آپلود شده است. هدف بعدی شما... - HITMAN (@Hitman) June 4, 2018

همچنین، شرکت برداران وارنر نیز در حساب کاربری شبکه اجتماعی توییتر اعلام کرد:

شمارش معکوس آغاز شد. 72:00:00 در ساعت 10:00 دقیقه صبح روز سه شنبه (17 خرداد)، رویداد زنده را تماشا کنید. - WB Games (@wbgames) June 4, 2018

همانطور که ملاحظه کردید، رویداد ویژه شرکت سرگرمی های تعاملی برداران وارنر در روز سه شنبه 17 خرداد ماه امسال (7 ژوئن) برگزار می شود که به احتمال قوی در جریان این مراسم شاهد معرفی رسمی و کامل بازی Hitman 2 باشیم. همچنین، ممکن است اطلاعات، جزئیات، تصاویر و تریلرهای بیشتری از این عنوان ویدیویی مورد انتظار در کنفرانس رسمی شرکت مایکروسافت در رویداد بزرگ E3 2018 به اشتراک گذاشته شود.

بازی Hitman 2

شایان ذکر است؛ در حال حاضر آخرین نسخه مجموعه Hitman به صورت اپیزودیک در قالب ۶ اپیزود (قسمت) در اوایل سال میلادی ۲۰۱۶ بر روی سه پلتفرم ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و رایانه شخصی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز و لینوکس منتشر شد. پس از انتشار ۶ اپیزود، سازندگان با همکاری کمپانی اسکوئر انیکس، فصل اول این عنوان را که شامل کلیه این قسمت ها می شود، در تاریخ ۳۱ ژانویه مصادف با ۱۲ بهمن سال ۹۵، به صورت فیزیکی برای هر سه پلتفرم مذکور عرضه کردند.

از این رو، مشخص نیست که بازی Hitman 2 نیز در زمان انتشار به صورت اپیزودیک عرضه شود و با گذشت زمان شاهد انتشار محتوا و قسمت های جدیدتری باشیم و یا همانند سایر عناوین ویدیویی به صورت کامل به دست بازیکنان و گیمرها برسد. برای پی بردن به این اطلاعات ناگریزیم تا برگزاری رویداد پیش از نمایشگاه E3 2018 شرکت سرگرمی های تعاملی برادران وارنر منتظر بمانیم.

در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه با بازی Hitman 2 چیست؟ شما چه انتظاراتی از نسخه بعدی این مجموعه پرطرفدار و محبوب دارید؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خود را با ما و دیگر کاربران رسانه کلیک به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر