رده سنی بازی Hitman 2016 در استرالیا مشخص شد

بسیاری از گیمرها طرفدار فرانچایز محبوب هیتمن هستند. آخرین بازی این سری با نام Hitman: Absolution در 20 نوامبر سال 2012 به صورت رسمی توسط استودیوی IO Interactive منتشر شد.

رده سنی بازی Hitman 2016 در استرالیا مشخص شد

به گزارش کلیک ، متاسفانه نزدیک 3 سال از آخرین نسخه این فرانچایز گذشته و هنوز نسخه جدید این بازی منتشر نشده است. اگر اخبار دنیای گیم را دنبال کرده باشید، حتما اطلاع دارید که نسخه جدید این بازی در کنفرانس رسمی کمپانی سونی در نمایشگاه بزرگ E3 2015 معرفی شد. در این نمایشگاه تریلری از نسخه جدید فرانچایز هیتمن به نمایش گذاشته شد. این بازی اکشن در حال حاظر توسط استودیوی IO Interactive در حال ساخت می باشد و در سال 2016 کمپانی Square Enix وظیفه انتشار و عرضه این بازی بی نظیر را به عهده دارد. اخیرا رده سنی بازی هیتمن 2016 در کشور استرالیا مشخص شده است. همه ما می دانیم که پس از مشخص شدن رده سنی بازی، اطلاعاتی درباره محتوا بازی نیز منتشر می شود که دانستن این اطلاعات برای طرفداران و گیمرها مهم است. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

سرانجام نسخه جدید بازی هیتمن در 14 دسامبر سال جاری در کشور استرالیا رده سنی +15 (MA15+) را دریافت کرد. پس از اعلام رده سنی این عنوان، متخصصان درباره این بازی اعلام کردند:

"خشونت های بسیار بالا، مبارزات های فراوان، استفاده از کلمات نامناسب و خشن، تعامل آنلاین و موارد بیشتر در نسخه جدید بازی هیتمن مشاهده می شوند. همچنین صحنه های غیر اخلاقی نیز در این بازی وجود دارند. البته در این نسخه شاهد مصرف هیچ دارو و مواد مخدری نیستیم."

لازم به ذکر است که نسخه جدید بازی Hitman ابتدا قرار بود در تاریخ 8 دسامبر سال 2015 به صورت رسمی برای کنسول های نسل هشتم کمپانی مایکروسافت و سونی و همچنین کامپیوترهای شخصی منتشر شود. متاسفانه این بازی مانند بسیاری از بازی با تاخیر رو به رو شد و تاریخ انتشار این عنوان به تاریخ 11 مارس سال 2016 تغییر کرد. البته دارندگان کنسول پلی استیشن 4 می توانند در تاریخ 12 فبریه سال میلادی آینده نسخه بتای بازی هیتمن را تجربه کنند. پی سی بازها هم نگران نباشند و این گیمرها می توانند در 19 فبریه سال 2016 نسخه بتای این عنوان را تجربه کنند.

لازم است بدانید که بازی جدید هیتمن به صورت مجموعه جداگانه منتشر خواهد شد. قسمت اول بازی هیتمن در ماه مارس سال آینده میلادی قابل دسترس خواهد بود و استودیوی IO Interactive به مرور زمان ماموریت ها و محتواهای جدیدی را در قالب بروز رسانی در اختیار کاربران قرار خواهد داد. این بروز رسانی ها به صورت رایگان در دسترس کاربران و گیمرها قرار خواهد گرفت.

کمپانی Square Enix در این زمینه اعلام کرد که پس از انتشار بروز رسانی ها و محتواهای جدید به بازی، نسخه کامل بازی هیتمن را نیز منتشر خواهیم کرد. ممکن است این اتفاق چند ماه طول بکشد اما این فرصت خوبی برای گیمرهایی است که قصد دانلود بروز رسانی ها و محتواهای جدید را به صورت جداگانه ندارند. لازم به ذکر است که بیشتر این بسته های الحاقی به صورت رایگان منتشر خواهند شد.

در پایان این خبر، آیا شما یکی از طرفداران سری Hitman هستید؟ دیدگاه شما در خصوص بازی جدید هیتمن چیست؟ این نسخه جدید از فرانچایز هیتمن را چگونه ارزیابی می کنید؟ نظرات خودتان را حتما با ما در میان بگذارید.

منبع: وبسایت attackofthefanboy

ارسال نظر