تماشا کنید؛ تریلر زیبای قسمت ششم Hitman

بازی Hitman پرطرفدار در ششمین قسمتش با طرفدارانش دیدار تازه خواهد کرد و دوباره اکشن و هیجان تعقیب هدف های این بازی از سر گرفته خواهد شد،ماموریت Hitman متوقف از سر گرفته خواهد شد و گیمرها بازی را با هیجان دیگری تجربه خواهند کرد.

تماشا کنید؛ تریلر زیبای قسمت ششم Hitman

به گزارش کلیک، Hitman در آخرین قسمت اولین فصل عنوانش که هم‌اکنون برای پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس است با طرفداران ملاقات خواهد کرد و به این مناسبت، تریلر زمان عرضه‌ی این عنوان نیز در اینترنت منتشر شده است. همانطور که انتظار می رود باز این باز غوغا به پا خواهد کرد و ایده های بسیاری را به ذهن برنامه سازان و بازی سازان جهان خواهد داد.

ماجرای ششمین قسمت Hitman که Hokkaido نام دارد بدین شرح است که مامور ۴۷ به ژاپن می رود و در آنجا با دو هدف مواجه می شود. طبق توضیحات رسمی همراه با تریلر زمان عرضه، شما در این قسمت همان‌طور که از نامش پیداست، به منطقه‌ی هوکایدو و بیمارستان خصوصی GAMA خواهید رفت و منظره‌های مختلفی را تجربه می‌کنید.

یک خبر خوب دیگر هم برای طرفداران این بازی در راه است و آن این است که شما می‌توانید کل شش قسمت Hitman را در قالب یک نسخه در ژانویه‌ی ۲۰۱۷ خریداری کنید که مدتی قبل معرفی شد. این نسخه شامل محتویات زیر خواهد بود:

  • سه ماموریت اضافی در مراحل Sand و Landslide
  • موسیقی متن اصلی این بازی
  • مستند چگونگی ساخت Hitman از قبل از E3 2015 تا سال ۲۰۱۶
  • بسته‌ی Requiem Blood Money که شامل کت و شلوار سفید و یک تفنگ می‌شود
  • نسخه‌ی پلی‌استشین ۴ به همراه ۶ مرحله‌ی اضافی Sarajevo Six خواهد بود

شما می توانید این ویدئوی نفس گیر و جذاب از آخرین قسمت را هم اکنون مشاهده کنید و بدانید که چرا طرفداران برای آمدن این بازی لحظه شماری می کنند.

ارسال نظر