Hitman Absolution برای ایکس باکس وان عرضه می شود

قابلیت Backward Compatibility یکی از بهترین و محبوب ترین ویژگی های کنسول ایکس باکس وان محسوب می شود که چند ماه پیش، کمپانی مایکروسافت از آن رونمایی کرد. ساعاتی پیش استودیوی IO-Interactive به صورت رسمی تایید کرد که بازی بی نظیر Hitman Absolution به کمک قابلیت Backward Compatibility برای کنسول ایکس باکس وان منتشر خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

Hitman Absolution برای ایکس باکس وان عرضه می شود

ساعاتی پیش استودیوی IO-Interactive به صورت رسمی تایید کرد که بازی بی نظیر Hitman Absolution به کمک قابلیت Backward Compatibility برای کنسول ایکس باکس وان منتشر خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، قابلیت Backward Compatibility به دارندگان کنسول ایکس باکس وان این امکان را فراهم می کند تا عناوین قدیمی و محبوب کنسول ایکس باکس 360 را بر روی کنسول ایکس باکس وان تجربه کنند. کمپانی مایکروسافت از زمان معرفی این ویژگی تا به امروز، عناوین زیادی را به کمک این قابلیت برای کنسول Xbox One منتشر کرده تا بتواند رضایت دارندگان این کنسول نسل هشتم را جلب کند.

به تازگی در مصاحبه جدید آقای Hannes Seifert و ریلی برنن، مدیر بخش ارتباطات عمومی استودیوی آی او اینتراکتیو، با وب سایت بزرگ WorthPlaying تایید کردند که بازی بی نظیر هیتمن ابسولوشن به کمک قابلیت Backward Compatibility برای کنسول ایکس باکس وان عرضه می شود. متاسفانه هنوز تاریخ عرضه این بازی مشخص نشده اما به احتمال زیاد، این عنوان در ماه جاری و یا ماه آینده میلادی عرضه شود.

البته آقای Hannes Seifert علاوه بر تایید خبر ذکر شده، اعلام کرد که استودیوی سازنده بازی هیتمن قصد دارد نسخه های دیگر این فرانچایز مانند Blood Money و Hitman HD Trilogy (نسخه های باز سازی و بهبود یافته شده سه قسمت اول بازی هیتمن) را برای کنسول نسل هشتم مایکروسافت یعنی ایکس باکس وان منتشر کند. این استودیو در گذشته عنوان Kane and Lynch 2: Dog Days را از طریق قابلیت Backward Compatibility برای کنسول ایکس باکس وان منتشر کرده است.

در این مدت کوتاه، کمپانی بزرگ مایکروسافت عناوین Trials HD, Alan Wake American Nightmare, LEGO Batman, and Sam & Max: Beyond Time and Space را به کمک این قابلیت برای کنسول ایکس باکس وان منتشر کرده و شما هم اکنون می توانید این عناوین قدیمی و خاطره انگیز را بر روی Xbox One تجربه کنید.

لازم به ذکر است که چند روز گذشته شایعه انتشار عناوین Left 4 Dead، Halo Wars،Tekken Tag Tournament 2،Castelvania: Symphony of the night و Red Dead Redemption از طریق backward compatible برای کنسول ایکس باکس وان به گوش رسید که کمپانی مایکروسافت هیچ واکنشی نسبت به این شایعه انجام نداده است.

در حال حاضر استودیوی IO Interactive مشغول ساخت نسخه جدید بازی هیتمن می باشد و کمپانی اسکوئر اینکس وظیفه انتشار آن را به عهده دارد. اگر کمپانی اسکوئر انیکس تاریخ انتشار این بازی را تغییر نمی داد، در حال حاضر مشغول تجربه این بازی جدید بودیم چرا که نسخه جدید بازی هتیمن قرار بود در تاریخ ۸ دسامبر سال ۲۰۱۵ به صورت رسمی منتشر شود. متاسفانه کمپانی اسکوئر انیکس بنا به دلایلی تاریخ انتشار بازی را تغییر داد و طبق آخرین خبرها و اطلاعات قابل دسترس، این عنوان در تاریخ ۱۱ مارس سال ۲۰۱۶ برای کنسول پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و رایانه های شخصی مبتنی بر سیستم عامل مایکروسافت ویندوز منتشر خواهد شد.

در انتهای این خبر، دیدگاه شما در خصوص عرضه با Hitman Absolution برای کنسول ایکس باکس وان چیست؟ آیا شما این بازی خاطره انگیز را در کنسول نسل هشتم خود تجربه خواهید کرد؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را در همین پست با ما در میان بگذارید.

منبع: Segmentnext

ارسال نظر