برای تجربه نسخه بتای Hitman باید به اینترنت متصل باشید

همان طور که در جریان هستید، کمپانی اسکوئر انیکس بزودی نسخه بتای بازی Hitman را در اختیار گیمرهای سراسر جهان قرار خواهد داد. در حال حاضر این کمپانی مشغول آماده سازی نسخه بتای بازی Hitman است که در هفته جاری برای پلتفرم های مختلف عرضه می شود. به تازگی این کمپانی اعلام کرده است که برای تجربه نسخه بتای بازی هیتمن، گیمرها و کاربران باید به اینترنت متصل باشند و در غیر این صورت قادر به تجربه این نسخه نخواهند بود. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

برای تجربه نسخه بتای Hitman باید به اینترنت متصل باشید

در حال حاضر این کمپانی مشغول آماده سازی نسخه بتای بازی Hitman است که در هفته جاری برای پلتفرم های مختلف عرضه می شود. به تازگی این کمپانی اعلام کرده است که برای تجربه نسخه بتای بازی هیتمن، گیمرها و کاربران باید به اینترنت متصل باشند و در غیر این صورت قادر به تجربه این نسخه نخواهند بود. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، کمپانی Square Enix مدتی پیش در بیانیه ای اعلام کرد که برای تجربه نسخه بتای بازی هیتمن، گیمرها باید به اینترنت متصل باشند. البته نگران نباشید چرا که در نسخه نهایی بازی این چنین نخواهد بود و لازم نیست برای تجربه نسخه اصلی بازی به اینترنت دسترسی داشته باشید.

در جدیدترین مصاحبه وب سایت Video Gamer با سازندگان بازی هیتمن سوال هایی در خصوص نسخه نهایی این بازی پرسیده شد که آیا پس از دانلود نسخه کامل بازی، گیمرها قادر هستند به صورت آفلاین این بازی را تجربه کنند و یا خیر. ناشر بازی در پاسخ به این سوال گفت:

بله این چنین خواهد بود. شما پس از دانلود یک قسمت از بازی هیتمن می توانید این عنوان را به صورت آفلاین بازی کنید. البته برای دسترسی به برخی موارد باید به اینترنت متصل شوید.

نسخه بتای بازی هیتمن در روز جمعه یعنی 12 فبریه سال میلادی 2016 برای دارندگان کنسول ایکس باکس وان در دسترس قرار می گیرد. نسخه بتا و پلی استیشن 4 بازی هیتمن با یک روز تاخیر عرضه می شود. به عبارت دیگر دارندگان کنسول پلی استیشن ۴ می توانند در تاریخ ۱۲ فبریه سال میلادی جاری نسخه بتای بازی هیتمن را تجربه کنند. پی سی بازها هم نگران نباشند و این دسته از گیمرها می توانند در ۱۹ فبریه سال ۲۰۱۶ نسخه بتای این عنوان را بازی کنند.

همچنین سازندگان بازی جدید Hitman، اسکوئر انیکس، مدتی پیش سیستم مورد نیاز نسخه بتای بازی Hitman را مشخص کردند که برای مشاهده متن کامل این خبر، اینجــــــا کلیک کنید.

در حال حاضر استودیوی IO Interactive مشغول ساخت نسخه جدید بازی هیتمن می باشد و کمپانی اسکوئر اینکس وظیفه انتشار آن را به عهده دارد. لازم به ذکر است که نسخه جدید بازی Hitman ابتدا قرار بود در تاریخ ۸ دسامبر سال ۲۰۱۵ به صورت رسمی برای کنسول های نسل هشتم کمپانی مایکروسافت و سونی و همچنین کامپیوترهای شخصی منتشر شود. متاسفانه کمپانی اسکوئر انیکس بنا به دلایلی تاریخ انتشار بازی را تغییر داد و طبق آخرین خبرها و اطلاعات قابل دسترس، این عنوان در تاریخ ۱۱ مارس سال ۲۰۱۶ برای کنسول پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد.

در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه با نسخه بتای بازی جدید و مورد انتظار Hitman چیست؟ آیا شما این نسخه بتا را تجربه خواهید کرد؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را در همین پست با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamespot

ارسال نظر