نمایش خانگی با ورود این پروژکتور جدید معنای تازه ای یافته است

امروزه در حوزه نمایش خانگی، پروژکتورهای کوچک جایگزین پروژکتورهای بسیار بزرگ شده اند. این پروژکتورهای کوچک به راحتی قابل حمل می باشند و دارای باتری قابل شارژ می باشد که می توان در همه جا از آن ها استفاده کرد.

نمایش خانگی با ورود این پروژکتور جدید معنای تازه ای یافته است

به گزارش کلیک، با ورود تکنولوژی جدید پروژکتورهای کوچک می توان با نوع بزرگ آن که غول آساها نامیده می شوند رقابت کرد. Aiptek i70 Pico Projector که با A نمایش داده می شود، یک پروژکتور مینیاتوری است که دارای نمایشی با کیفیت سینمایی ۸۰ اینچ است، وزن آن فقط ۱۳۲ گرم است که برای نمایش فیلم در هر جایی مناسب و خوب است.

I70 از پردازش نور دیجیتالی برای ارائه تصاویری با کیفیت عالی استفاده می کند و به وسیله یک باتری قابل شارژ داخلی برق دریافت می کند، این پروژکتور مقدار زیادی نور از خود ساطع می کند. نمایش آن به اندازه کافی بزرگ است که می تواند بیشتر جاهای دیوار را پوشش دهد، جزئیات قوی و لغزش ها هم در تصویر نمایش داده می شود.

Aiptek دارای وای فای می باشد، بدان معنا که شما می توانید بدون سیم با استفاده از اندروید میراکست و از دستگاه های اپل به وسیله ایرپلی و یا با وصل کردن به هر نوع منبع HDMI ویدئو ببینید. باتری آن برای ۹۰ دقیقه خوب است و حتی می تواند به وسیله دستگاه های دیگر شارژ شود. برای چنین پروژکتوری که می تواند در کیف لپ تاپ شما جا بگیرد، این ها همه ویژگی های موثری است.

ارسال نظر