تصاویر جدیدی از بازی Homefront: The Revolution منتشر شد

ساخته جدید کمپانی دیپ سلور یکی از بد شانس ترین بازی های ویدیویی محسوب می شود! بازی بی نظیر و پرطرفدار Homefront: The Revolution به دلایل ورشکستگی کمپانی های سازنده، مجبور شد که دست چند استودیوی بازی ساز بچرخد. در نهایت کمپانی Deep Silver پس از خرید امتیاز کل این بازی، وظیفه ساخت و انتشار این بازی زیبا را بر عهده بگیرد. به تازگی چند تصویر جدید از حالت مقاومت چند نفره بازی Homefront: The Revolution در سراسر فضای مجازی منتشر شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده این تصاویر جدید، همراه رسانه بزرگ کلیک باشید.

تصاویر جدیدی از بازی Homefront: The Revolution منتشر شد

در نهایت کمپانی Deep Silver پس از خرید امتیاز کل این بازی، وظیفه ساخت و انتشار این بازی زیبا را بر عهده بگیرد. به تازگی چند تصویر جدید از حالت مقاومت چند نفره بازی Homefront: The Revolution در سراسر فضای مجازی منتشر شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده این تصاویر جدید، همراه رسانه بزرگ کلیک باشید.

به گزارش کلیک، مدتی پیش استودیوی دیپ سیلور 6 تصویر جدید از عنوان Homefront: The Revolution را منتشر کرد که در این تصاویر شاهد حالت مقاومت چند نفره در بازی هستیم. این حالت به گیمرها اجازه می دهد که به صورت چند نفره (با دوستان خود) در مقابل ارتش شکست ناپذیر KPA و دشمنان خود دفاع کنند و با این نیروهای سرسخت به مبارزه بپردازند.

حالت مقاومت چند نفره در گذشته توسط استودیوی سازنده این بازی یعنی Free Radical Design تایید شده بود. این حالت از بازی شامل 12 مرحله و ماموریت، مهارت های جدید و تجهیزات نو می باشد که گیمرها در طول ماموریت ها و در زمان به پایان رساندن مراحل، مهارت ها و تجهیزات جدیدی را به دست خواهند آورد.

همچنین لازم است بدانید که حالت Resistance Mode یا همان حالت مقاومت چند نفره به صورت رایگان پس از انتشار بازی در اختیار تمامی گیمرها و کاربران قرار خواهد گرفت. همچنین کمپانی سازنده بازی Homefront: The Revolution در گذشته تایید کرده است که 20 حالت جدید دیگر را به صورت منطم پس از انتشار بازی در اختیار گیمرها و طرفداران این بازی قرار خواهد داد. البته پس از گذشت یک دوره یک ساله این کمپانی قصد انتشار این 20 حالت جدید را دارد.

شما کاربران عزیز رسانه کلیک در قسمت زیر می توانید تصاویر جدید منتشر شده از بازی بی نظیر و مورد انتظار Homefront: The Revolution را مشاهده کنید.

homefront_the_revolution_resistance_mode (6) homefront_the_revolution_resistance_mode (5) homefront_the_revolution_resistance_mode (4) homefront_the_revolution_resistance_mode (3) homefront_the_revolution_resistance_mode (2) homefront_the_revolution_resistance_mode (1)

کمپانی بزرگ Deep Silver هنوز تاریخ انتشار رسمی بازی Homefront: The Revolution را مشخص نکرده است و مدتی پیش این کمپانی اعلام کرد که در اوایل سال میلادی ۲۰۱۶، نسخه بتای این عنوان را در اختیار طرفداران و گیمرها قرار خواهد داد. در حال حاضر خبری در خصوص انتشار نسخه بتای این بازی منتشر نشده و در صورت انتشار، حتما در رسانه کلیک نیز منتشر خواهیم کرد. داستان بازی چهار سال بعد از واقعه نسخه اول بازی را بازگو می کند. در این زمان کره شمالی که تعداد نیروهای جنگی خود را افزایش داده، به ایالات متحده آمریکا حمله می کند و شما در نقش یک سرباز وفادار، با دشمنان خود جنگ خواهید کرد

البته لازم است بدانید که مدتی پیش خرده فروشی به نام تارگت، این بازی را برای پیش خرید قرار داده که در خروجی وب سایت رسمی خود، تاریخ انتشار نسخه نهایی بازی را نیز مشخص کرده است. طبق نوشته و ادعای این خرده فروش، بازی Homefront: The Revolution در تاریخ ۱۷ می ماه سال ۲۰۱۶ مصادف با ۲۸ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۵ برای کنسول های نسل هشتم Xbox One و PlayStation 4 و همچنین کامپیوترهای شخصی منتشر خواهد شد.

در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه با تصاویر منتشر شده از بازی Homefront: The Revolution چیست؟ شما این عنوان کمپانی Deep Silver را چگونه ارزیابی می کنید؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را حتما در رسانه بزرگ کلیک به اشتراک بگذارید.

منبع: VG247

ارسال نظر