تاریخ انتشار بازی Homefront: The Revolution فاش شد

اگر یکی از طرفداران فرانچایز Homefront باشید، حتما اطلاع دارید که نسخه اول این بازی توسط استودیوی THQ ساخته و عرضه شد. به گزارش کلیک، پس از کسب موفقیت این عنوان، استودیوی THQ تصمیم گرفت تا نسخه بعدی این بازی را با نام Homefront: The Revolution تولید کند. در اواسط مراحل ساخت بازی Homefront: The Revolution، متاسفانه استودیوی THQ در شرایط بحرانی ای قرار گرفت و امتیاز این فرانچایز را به استودیوی محبوب کرایتک فروخت. پس از گذشت چند ماه استودیوی کرایتک نیز با مشکلات شدید مالی رو به رو شد و کمپانی Deep Silver امتیاز این بازی مورد انتظار را خریداری کرد. بنابراین در حال حاضر استودیوی Deep Silver مشغول ساخت بازی Homefront: The Revolution است. متاسفانه تا به امروز تاریخ انتشار دقیق این عنوان توسط سازندگان بازی مشخص نشده است. به تازگی یک خرده فروش به نام Target، عنوان Homefront: The Revolution را برای پیش فروش در وب سایت رسمی خود قرار داده است که در این صفحه تاریخ انتشار بازی نیز درج شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

تاریخ انتشار بازی Homefront: The Revolution فاش شد

به گزارش کلیک، پس از کسب موفقیت این عنوان، استودیوی THQ تصمیم گرفت تا نسخه بعدی این بازی را با نام Homefront: The Revolution تولید کند. در اواسط مراحل ساخت بازی Homefront: The Revolution، متاسفانه استودیوی THQ در شرایط بحرانی ای قرار گرفت و امتیاز این فرانچایز را به استودیوی محبوب کرایتک فروخت. پس از گذشت چند ماه استودیوی کرایتک نیز با مشکلات شدید مالی رو به رو شد و کمپانی Deep Silver امتیاز این بازی مورد انتظار را خریداری کرد. بنابراین در حال حاضر استودیوی Deep Silver مشغول ساخت بازی Homefront: The Revolution است. متاسفانه تا به امروز تاریخ انتشار دقیق این عنوان توسط سازندگان بازی مشخص نشده است. به تازگی یک خرده فروش به نام Target، عنوان Homefront: The Revolution را برای پیش فروش در وب سایت رسمی خود قرار داده است که در این صفحه تاریخ انتشار بازی نیز درج شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

اخیرا خرده فروش تارگت بازی Homefront: The Revolution را برای پیش فروش قرار داده است و علاقه مندان و گیمرها هم اکنون می توانند این بازی را از فروشگاه تارگت خریداری کنند. نکته قابل توجه اینجاست که در صورتی که این بازی را از وب سایت تارگت پیش خرید کنید، این خرده فروش یک کارتی مانند تصویر زیر برای شما ارسال می کند که بر روی این کارت، تاریخ انتشار بازی Homefront: The Revolution مشخص شده است.

در تصویر زیر می توانید نمونه ای از کارت ارسالی توسط خرده فروش تارگت را مشاهده کنید که پشت این کارت شاهد تاریخ انتشار بازی هستیم. البته این کارت مخصوص نسخه ایکس باکس وان است و طبق پیش بینی ها، این بازی در یک تاریخ برای هر سه پلتفرم یعنی ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و کامپیوترهای شخصی منتشر خواهد شد. طبق تاریخ درج شده بر روی تصویر زیر، بازی Homefront: The Revolution در تاریخ 17 می ماه سال 2016 مصادف با 28 اردیبهشت ماه سال 1395 برای کنسول های نسل هشتم Xbox One و PlayStation 4 و همچنین کامپیوترهای شخصی منتشر خواهد شد.

در زیر می توانید تصویر منتشر شده از این کارت را مشاهده کنید.

http://assets.vg247.com/current//2016/01/homefront_the_revolution_release_date_leak_1-864x1152.jpg

همان طور که در بالا اشاره کردیم، هنوز Deep Silver تاریخ انتشار رسمی این بازی را مشخص نکرده است و مدتی پیش این کمپانی اعلام کرد که در اوایل سال میلادی 2016، نسخه بتای بازی Homefront: The Revolution را در اختیار طرفداران و گیمرها قرار خواهد داد. در حال حاضر خبری در خصوص انتشار نسخه بتای این بازی منتشر نشده و در صورت انتشار، حتما در رسانه کلیک نیز منتشر خواهیم کرد.

داستان بازی چهار سال بعد از واقعه نسخه اول بازی را بازگو می کند. در این زمان کره شمالی که تعداد نیروهای جنگی خود را افزایش داده، به ایالات متحده آمریکا حمله می کند و شما در نقش یک سرباز وفادار، با دشمنان خود جنگ خواهید کرد.

شایان به ذکر است که هنوز استودیوی Deep Silver در خصوص انتشار این خبر، واکنشی انجام نداده است و این خبر را تایید یا تکذیب نکرده است.

در پایان این خبر، دیدگاه شما در خصوص تاریخ انتشار بازی Homefront: The Revolution چیست؟ آیا این خبر تنها یک شایعه است یا تاریخ انتشار این بازی همان تاریخ ذکر شده خواهد بود؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را حتما در رسانه کلیک به اشتراک بگذارید.

منبع: وب سایت VG247

ارسال نظر