Honor 5x فراتر از یک گوشی هوشمند

منبع: phonearena

Honor 5x فراتر از یک گوشی هوشمند

به گزارش کلیک، در مراسمی در نمایشگاه CES که با بیانیه اطمینان بخشی در مورد هزاره سوم و هنر نمایی اسکیت بازان همراه بود، این شرکت اعلام کرد که در اواخر این ماه میلادی تلفن هوشمند 5X را با قیمت 199.99 دلار روانه بازار خواهد کرد.
با این قیمت، 5X Honor پیشنهاد بسیار جذابی است. این مدل که برای یک تلفن هوشمند در این رده قیمتی عجیب به نظر می رسد و از جمله این خصوصیات می توان به قاب فلزی و حسگر اثر انگشت، صفحه 5.5 اینچی با رزولوشن p1080، پردازشگر 615 اسنپدراگون به همراه دو گیگ رم، دوربین 13 مگاپیکسلی با لنزی با حداکثر فاصله کانونی f/2.0 و باتری 3000 میلی آمپری اشاره کرد. به طور کلی با توجه به مشخصات عالی این مدل، قیمت فعلی آن بسیار ارزان است.
نکته ای که باید متذکر شد این است که نرم افزار این مدل با رابط کاربری EMUI با سبک iOS که آن را قبلا در Mate 8 نیز دیده بودیم اشتراکات زیادی دارد؛ با این تفاوت که به جای اجرا بر روی ورژن جدیدتر اندروید یعنی مارشملو بر روی اندروید لالی پاپ سوار شده است. این نرم افزار از لحاظ گرافیکی کمی روشن تر و جذاب تر از رابط کاربری EMUI است؛ ولی همچنان با یک پوسته اندرویدی سنگین سر و کار دارید که کشوی برنامه های کاربردی در آن حذف شده و تا آنجا که توانسته در بسیاری از برنامه های کاربردی از جمله برنامه دوربین، پوشه ها و اعلان ها، از سیستم iOS کپی برداری کرده است. مشتریان بالقوه این مدل شاید اصلا به حفظ اصالت اندروید اهمیتی ندهند ولی همچنان مشکل است بگوییم که در رابط کاربری EMUI کدام طرف برنده است.
هوآوی سومین تولید کننده تلفن های هوشمند در جهان است و تلاش زیادی برای فروش تلفن های هوشمند خود در آمریکا کرده که البته تاکنون در این زمینه به موفقیت چشمگیری دست نیافته ولی در حال حاضر به دلیل این که قراردادهای دو ساله تخفیفی برای خرید برخی از تلفن های همراه به شرط استفاده از اپراتور خاص در حال برچیده شدن هستند، تلفن های همراه کم هزینه مانند 5X Honor می توانند به انتخابی جذاب برای خرید تبدیل شوند. این شرکت همچنین دست بند سلامتی Z1 را که شبیه به یک ساعت گرد است به قیمت 79.99 دلار در سایت خود به فروش می رساند.

منبع: phonearena

ارسال نظر