Honor 6X گوشی هوشمندی برای جوانان

در زیرمجموعه گوشی های هوشمند کمپانی هواوی با نام Honor مواجه می شویم که این دستگاه ها توانسته اند از برند Honor به خوبی در بازار بدرخشند، در رویداد CES 2017 شاهد ارائه مستقل Honor از هواوی هستیم.

Honor 6X گوشی هوشمندی برای جوانان

به گزارش کلیک ، برند Honor از زیر شاخه هواوی توانست در سال ۲۰۱۶ در آمریکا با دستگاه Honor 8 به خوبی بدرخشد، در واقع این دستگاه یک گوشی هوشمند با دوربین دوگانه است که از طراحی و کیفیت بسیارمنحصر به فردی برخوردار است. دوربین های دوگانه این دستگاه هر دو ۱۲ مگا پیکسلی هستند و یکی از دوربین ها رنگ RGB را تفکیک می کند و دوربین دوم رنگ ها را به صورت مونو کروم تجزیه و تحلیل می کند. حالا بعد از مدتی Honor باز هم با دستگاهی با دوربین دوگانه به آمریکا رفته است که نام این دستگاه ۶X می باشد. این دستگاه یک دستگاه بسیار خوب برای جوانان بین ۱۸ تا ۲۵ سال است، البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که کیفیت Honor 8 هنوز هم تکرار نشده است اما این دستگاه نیز از کیفیت خوبی برخوردار است.

Honor 6X گوشی هوشمندی برای جوانان

دوربین اول در پشت این دستگاه از سنسور ۱۲ مگا پیکسلی برخوردار است درحالی‌که دوربین دوم یک سنسور ۲ مگا پیکسلی دارد. بله با این تفسیر کوتاه می توان فهمید که چرا Honor 8 از کیفیت دوربین و کیفیت ساختاری بهتری برخوردار است، ولی در کل ۶X نیز برای عکاسی در زوایای باز نیز بسیار مناسب است. دوربین ۶X به اندازه Honor 8 خوب نیست ولی در عوض بسیار با قیمت بهتری عرضه می شود، Honor 8 از قیمت ۴۰۰ دلار به فروش می رسد ولی ۶X از پایه قیمت ۲۴۹٫۹۹ دلار به فروش می رسد.

از دیگر مشخصات فنی Honor 8:

۳۲ گیگابایت فضای داخلی، با حافظه قابل ارتقا

۳ گیگابایت رم

اندروید مارشمالو، با قابلیت به روز رسانی به اندروید نوقا در سال ۲۰۱۷

دوربین ۸ مگا پیکسلی جلو

صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی Full HD

پردازنده Kirin 655 octa-core

باتری ۳۳۴۰ میلی آمپری

Micro-USB

ارائه شده در رنگ های طوسی، طلایی و نقره ای

Honor 6X گوشی هوشمندی برای جوانان

Honor 6X گوشی هوشمندی برای جوانان

با توجه به پردازنده این دستگاه این دستگاه از قدرت خوبی برخوردار خواهد بود، این دستگاه از ۴ ژانویه در آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان، ایتالیا، هلند، امارت متحده عربی، عربستان سعودی، ایران و عراق در دسترس قرار می گیرد. در سایر کشور ها نیز به زودی شاهد عرضه ۶X خواهیم بود.

ارسال نظر