آنر 7 ایکس به صورت رسمی در ایران رونمایی شد

رسانه کلیک - امروز دوشنبه 25 دی ماه 1396، گوشی آنر 7 ایکس در هتل اسکان الوند به صورت رسمی رونمایی شد. 

آنر 7 ایکس به صورت رسمی در ایران رونمایی شد

مراسم رونمایی از گوشی آنر 7 ایکس با حضور مدیران شرکت هواوی و برند آنر، آقایان محمد امین ناهید (مدیر روابط عمومی و مارکتینگ هواوی) Chris Sun Baigong (مدیر برند آنر در خاورمیانه و آفریقای شمالی)، John Wu Xinjun (مدیر مارکتینگ آنر در ایران) و Tony Su Jiaming (مدیر فروش آنر در ایران) برگزار شد که طی آن جدیدترین گوشی سری X از Honor معرفی شد.

تمرکز برند آنر در دنیا بر روی فروش آنلاین است و Honor تاکنون موفقیت های زیادی در این زمینه به دست آورده است به طوری که در کشورهای روسیه و فنلاند به یکی از پرفروش و محبوب ترین برندهای بازار تبدیل شده است. مدیران این شرکت انتظار دارند سهم بزرگی از بازار ایران را نیز به دست آورند.

آنر 7X

مهندس امین ناهید (مدیر روابط عمومی و مارکتینگ هواوی) در حال معرفی محصول جدید Honor

گوشی میان رده آنر 7 ایکس از پردازنده Kirin 659 به همراه 4 گیگابایت رم بهره می برد. این گوشی هوشمند از نمایشگر 5.93 اینچی با نسبت تصویر 18:9 از نوع FULL View بهره می برد که کمترین حاشیه را دارد.

رزولوشن این گوشی FHD+ و باتری آن 3340 میلی آمپر ساعتی است. به رسم سایر گوشی های هواوی و آنر، این گوشی نیز از دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی بهره می برد.

Honor یک برند پیشرو در زمینه گوشی های هوشمند است که در تاریخ ۵ دسامبر ۲۰۱۷ در لندن (انگلستان) رونمایی شد. ضمن اینکه آنر در سال ۲۰۱۷ عنوان اولین برند سرشناس از نظر عملکرد فروش در چین را از آن خود کرد. این شرکت در خصوص استراتژی جدیدش مبنی بر رشد جهانی برند که هدف آن افتتاح نام تجاری سه گوشی هوشمند برتر در پنج سال آینده است، اعلام کرد که علاوه بر بدست آوردن رتبه اول به عنوان برند برتر گوشی های هوشمند در چین، به ترتیب رتبه یک و رتبه سه برند الکترونیکی در فنلاند و روسیه را به خود اختصاص داده است.

فروش این محصول در جمعه سیاه (Black Friday) در ایالات متحده و اروپا در سال جاری به طور قابل توجهی افزایش یافته است. Honor به عنوان یک برند الکترونیکی پیشرو، از مزایای توسعه اینترنت همراه بهره می برد و قصد دارد به محبوب ترین برند گوشی های هوشمند در میان جوانان و یا کسانی که قلب جوان دارند، تبدیل شود. آنر با استفاده از کسب و کار منحصر به فرد و بکارگیری اینترنت و مجموعه های استثنایی از محصولات خود سعی بر ایجاد ارزش های منحصر به فرد برای کاربران دارد.

این برند همواره مدل های کسب و کار موفق خود را در کشورهای سراسر جهان تکرار کرده و قصد دارد تا سال ۲۰۲۰ به ۵ نام برتر تجاری و تا ۲۰۲۲ به رتبه سوم برتر جهان دست یابد. این برند در چهارمین سالگرد خود اعلام کرد گوشی های سری Honor X مانند مدل‌های سری Honor 4X به Honor 7X رکورد قابل توجهی در فروش داشته و تاکنون بیش از 40 میلیون واحد از آن‌ها در سراسر جهان به فروش رسیده است.

فروش این گوشی از امروز به صورت رسمی در ایران آغاز شده است.

ارسال نظر