آخرین اطلاعات از زمان عرضه و قیمت Honor 9

کلیک - گوشی هوشمند Honor 9 در تاریخ ۲۷ ژوئن،۶ تیر ماه، عرضه می شود، براساس آخرین اطلاعات Honor 9 با قیمت ۳۷۹ یورو به فروش می رسد.

آخرین اطلاعات از زمان عرضه و قیمت Honor 9

گوشی هوشمند Honor 9 در تاریخ ۲۷ ژوئن،۶ تیر، عرضه می شود. آمازون در صفحه رسمی خود مطلبی در رابطه با قیمت پیش فروش Honor 9 منتشر کرده است و در این مطلب قیمت فروش Honor 9 را اعلام کرده است.

براساس اطلاعات به دست آمده از Amazon UK، گوشی هوشمند Honor 9 با قیمت ۳۷۹ یورو، حدود ۴۸۰ دلار، به فروش می رسد. البته این صفحه در وب سایت آمازون به روز نشده است و ممکن است قیمت پیش فروش با قیمت اصلی محصول تفاوت هایی داشته باشد. در صورت درست بودن قیمت ها Honor 9 از وان پلاس ۵ نیز ارزان تر خواهد بود.

آخرین اطلاعات از زمان عرضه و قیمت Honor 9

آمازون مطلبی نیز در رابطه با ویژگی ها و قابلیت های Honor 9 منتشر کرده است که از جمله آن ها می توان به دوربین دوگانه پشت با کیفیت های ۲۰ و ۱۲ مگا پیکسل، صفحه نمایش ۵٫۱۵ اینچی FullHD، تراشه ۸ هسته ای Kirin 960،۴ گیگابایت حافظه رم،۶ گیگابایت حافظه داخلی، باتری ۳۲۰۰ میلی آمپری، دوربین جلو ۸ مگا پیکسل، اسکنر اثرانگشت و صفحه نمایش خمیده اشاره کرد.

Honor 9 می تواند جایگزین بسیار مناسبی برای Honor 8 باشد، در واقع با Honor 9 می توان حس استفاده از یک بالا رده را با کیفیت های بسیار خوب را داشت. در Honor 9 نیز مانند وان پلاس ۵ تلاش شده تا تمام قابلیت های بالارده با قیمت بسیار مناسب عرضه شود.

نمی توان به تمام اطلاعات عرضه شده در آمازون اطمینان کرد، آمازون اطلاعات غلطی در رابطه با ابعاد Honor 9 منتشر کرده بود، ابعاد واقعی Honor 9 برابر با ۱۴۷٫۳ x 70.9 x 7.45mm است.

ارسال نظر