نگاهی به روند موفقیت آمیز برند آنر

رسانه کلیک - شرکت آنر به عنوان یکی از تولیدکنندگان موفق تلفن‌های هوشمند به حساب می‌آید که هر بار با معرفی محصولات جدیدش، نظر کاربران زیادی را به خودش جلب می‌کند.  در این مطلب می‌خواهیم شما را با برند آنر و روند موفقیت آمیز آن بیشتر آشنا کنیم. همراه ما باشید.

نگاهی به روند موفقیت آمیز برند آنر

اواخر سال 2013، کمپانی آنر فعالیتش را آغاز کرد و با هدف ارایه بیشترین امکانات در مقابل پایین‌ترین قیمت، به ساخت و تولید تلفن‌های هوشمند پرداخت. این کمپانی در ابتدا با معرفی گوشی‌های اقتصادی که به عنوان میان رده محسوب می‌شدند، محبوبیتش را در بازار تلفن‌های هوشمند پیدا کرد و طولی نکشید که به سمت گوشی‌های بالا رده هم قدم برداشت.

آنر 6 اولین تلفن هوشمند پرچمدار این کمپانی به حساب می‌آید که در بخش‌های مختلفی از جمله باتری و سخت افزار، در زمان خودش بسیار قدرتمند ظاهر شد. برند آنر که به موفقیت عالی در زمینه فروش گوشی‌های اقتصادی دست یافته بود، توانست با تولید این پرچمدار، یک بار دیگر موفقیت بزرگی را تجربه کند؛ به همین ترتیب هم تولید گوشی‌های پرچمدار در کنار محصولات اقتصادی را از سال 2014 و با معرفی آنر 6، در برنامه کاری خودش قرار داد.

یک سال بعد از عرضه اولین پرچمدار، این کمپانی از آنر 7 رونمایی کرد که به عقیده بسیاری از افراد، از نظر زمانی نسبت به دوره خودش جلوتر بود. این گوشی به عنوان یکی از موفق‌ترین محصولات آنر به حساب می‌آید که با ظاهر بسیار زیبا و مشخصات سخت‌ افزاری عالی، در کنار قیمتی فوق العاده رقابتی روانه بازار شد.

آنر بعد از معرفی دومین پرچمدارش، زبان طراحی اختصاصی خودش را پیدا کرد و محصولات بعدی را با پایه‌ای از این زبان طراحی معرفی نمود. از آن زمان، بدنه شیشه‌ای و لبه‌های گرد و بدون زاویه، به عنوان ویژگی‌های ظاهری اساسی در سری گوشی‌های آنر محسوب شدند. نکته جالب اینجاست که با وجود بهره گیری از پایه زبان طراحی مشابه در پرچمداران آنر، تغییراتی در بخش ظاهری مدل‌های جدید ایجاد می‌شد که زیبایی در طراحی را نسل به نسل بیشتر می‌کرد و به همین ترتیب هم محصولات آنر هیچوقت از این نظر تکراری نمی‌شدند.

بعد از گذشت چندین سال، آنر همچنان تولید پرچمدارانش را ادامه داده و امسال شاهد معرفی جدیدترین تولیدی این کمپانی در این رده با ظاهری خارق‌العاده بودیم. Honor 10 از نظر زیبایی ظاهری حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و با رنگ بندی‌های خاص خودش، در همان نگاه اول، نظر همه را به خودش جلب می‌کند. آنر همچنان بر هدف اصلی خود در تولیدات جدیدش پایبند بوده و برای آنر 10 با وجود بهره گیری از بروزترین سخت افزار و نرم افزار، قیمت بسیار مناسبی را در نظر گرفته است.

کمپانی آنر در طی این سال‌ها، تولید گوشی‌های میان رده خودش را متوقف نکرده؛ بلکه سری‌های جدیدی مانند i و v را به این دسته محصولات پرطرفدارش اضافه کرده است. در حال حاضر مدل‌های Honor 7C و Honor View 10 به عنوان جدیدترین میان‌ رده‌های ساخته شده توسط برند آنر به حساب می‌ِآیند که از قابلیت‌های جذابی برخوردار شده‌اند.

آنر از همان ابتدا، کارش را با قدرت بالا شروع کرد و توانست با گوشی‌های اقتصادی خودش طرفداران زیادی را در سراسر جهان به دست آورد. این کمپانی طی این سال‌ها نیازهای کاربران را به خوبی درک کرده و با هوشمندی تمام، محصولات جدیدش را با قابلیت‌های هیجانی‌تر و کیفیت بالاتر روانه بازار کرده است. با توجه به سابقه درخشان برند آنر به نظر این کمپانی برنامه بلندمدتی برای حضور در بازار تلفن‌های هوشمند دارد و در آینده شاهد تولیدات جنجالی‌تری از این برند خواهیم بود.

ارسال نظر