تلویزیون هوشمند آنر با فناوری‌های جدید و 6 میکروفون از راه می‌رسد

رسانه کلیک - آنر فردا مجموعه‌ای از محصولات هوشمند خود را رونمایی خواهد کرد که تلویزیون هوشمند آنر یکی از آن‌ها خواهد بود. طبق آخرین گفته‌ها، این تلویزیون هوشمند دارای 6 میکروفون همراه است.

تلویزیون هوشمند آنر با فناوری‌های جدید و 6 میکروفون از راه می‌رسد

تلویزیون هوشمند جدید Honor از فناوری MEMC بهره برده که معمولا برای وضوح تصاویر و سرعت پخش روان از آن استفاده می‌شود. البته این مورد فقط یکی از موارد کار رفته در این تلویزیون است.

تلویزیون هوشمند آنر با فناوری Adaptive Contrast Management عرضه خواهد شد. این فناوری باعث می‌شود تا کنتراست و رنگ‌ها براساس محتوای پخش شده در تلویزیون به صورت پویا تغییر کنند. به گفته آنر این نمایشگر به گونه طراحی شده تا از رنگ‌های اصلی و واقعی برای نمایش تصاویر استفاده شود.

تلویزیون هوشمند Honor علاوه بر این، آنر از الگوریتم‌های Super Resolution در این تلویزیون استفاده کرده است. پس به کمک این فناوری، محتوایی که از کیفیت پایین‌تری برخوردار هستند، با کیفیت بهبود یافته پخش خواهند شد. به عبارت دیگر، محتوای با وضوح پایین را با وضوح بالاتر نمایش می‌دهد.

تیزر منتشر شده از این تلویزیون خبر از اختصاص 6 میکروفون در آن می‌دهد. این میکروفون‌ها به مخاطبان اجازه می‌دهد تا صداهای پخش شده را از فاصله دورتر شنیده و حتی میزان آن را کنترل کنند.

با توجه به موارد منتشر شده می‌توان این تلویزیون را به عنوان یک پیشنهاد برتر نام برد.

ارسال نظر