نسخه ویژه Honor 8 فقط در انگلستان عرضه می شود

برند Honor در آمریکا با موفقیت همراه بوده است، اما بسیاری از کاربران انگلستانی تصمیم گرفته اند که صبر کنند و مدل جدید این گوشی را خریداری نمایند.

نسخه ویژه Honor 8 فقط در انگلستان عرضه می شود

به گزارش کلیک، این گوشی که در بسیاری از کشورهای جهان عرضه شده است، از محبوب ترین سری گوشی های هوآوی است. حالا هوآوی از این محبوبیت استفاده کرده و با همکاری کمپانی مارول نسخه ویژه ای را به تعداد محدود از گوشی تولید می کند. این نسخه از گوشی که قرار است تنها در انگلستان عرضه شود، برگرفته از فیلم مورد انتظار کمپانی مارول، به نام "دکتر استرنج" می باشد که چند هفته به اکران آن باقی مانده است.

این نسخه که با نام "The Doctor Strange limited edition Honor 8" شناخته می شود، به صورت رایگان به برخی از طرفداران خوش شانس مارول از طریق صفحه فیس بوک این کمپانی در بریتانیا داده می شود. این گوشی هوشمند مشخضات سخت افزاری مشابهی را همانند مدل استاندارد خود دارد، و تنها تفاوت آن "چشم آکاموتو" می باشد که بر روی بدنه گوشی حکاکی شده است. "چشم آکاموتو" از نکات برجسته و مهم فیلم دکتر استرنج است.

مارول و هوآوی اعلام کردند که برای ترقیب کاربران به خرید این گوشی در انگلستان، دو بلیط سینمای بزرگسالان به صورت رایگان برای تماشای این فیلم و مجوز دانلود ۴ فیلم از فیلم های این کمپانی را اعطا خواهند کرد.

این شرایط از تاریخ ۳ اکتبر آغاز شده است و در تاریخ ۳۰ نوامبر به پایان خواهد رسید. بنابراین زمان زیادی برای کسانی که علاقمند به خرید این گوشی هستند وجود دارد. اگر چه، مواردی وجود دارد که این شرایط به آن ها تعلق می گیرد، مثلا بلیط رایگان سینما تنها به ۳ هزار نفر اولی می رسد که زودتر برای خرید این گوشی ثبت نام کرده اند.

پیش از این مارول اعلام کرده بود که فیلم "دکتر استرنج" یکی از فیلم های بسیار مهم دنیای سینمایی او است و هر کاری خواهد کرد که تماشاچیان بیشتری را برای تماشای آن به سینما بکشاند. خلاصه داستان این فیلم به صورت زیر است:

"یک پزشک ماهر جراح مغز و اعصاب پس از این که دچار یک تصادف اتومبیل می‌ شود، مهارت دست‌ هایش در جراحی را از دست می‌ دهد و از این زمان به بعد، با بعد دیگری از جهان ماورایی جادو و کیمیاگری آشنا می‌ شود و می‌ خواهد از این قدرت برای برقراری عدالت بر روی زمین استفاده کند. اما…"

ارسال نظر