بسته الحاقی Horizon Zero Dawn چه زمانی منتشر می‌شود؟

رسانه کلیک - استودیوی گوریلا گیمز طی بیانیه‌ای به اعلام زمان انتشار بسته الحاقی مورد انتظار The Frozen Wilds بازی Horizon Zero Dawn به صورت رسمی پرداخت.

بسته الحاقی Horizon Zero Dawn چه زمانی منتشر می‌شود؟

اگر کنفرانس E3 امسال شرکت ژاپنی سونی را دنبال کرده باشید، حتما اطلاع دارید که سونی در جریان این کنفرانس، اولین بسته الحاقی داستانی بازی هورایزن زیرو دان را با نام The Frozen Wilds معرفی کرد. متاسفانه در آن زمان، جزئیاتی از محتویات و تاریخ انتشار این دی ال سی ارائه نشد تا اینکه ساعاتی پیش شرکت سرگرمی تعاملی سونی با همکاری استودیوی گوریلا گیمز، تاریخ انتشار دقیق آن را اعلام کرد.

بر اساس جدیدترین اخبار بازی، بسته الحاقی The Frozen Wilds بازی پرطرفدار Horizon Zero Dawn در تاریخ ۷ نوامبر سال میلادی جاری مصادف با ۱۶ آبان ماه ۹۶ به صورت انحصاری بر روی کنسول پلی استیشن ۴ منتشر خواهد شد.

تا به امروز گوریلا گیمز اطلاعات چندانی از محتویات این بسته منتشر نکرده و تنها اطلاع داریم که در این بسته گسترش دهنده، Aloy به مناطق کوهستان شمالی سفر می کند و طی این سفر به دهکده Banuk می رسد. در این زمان، ماجراجویی اصلی «الوی» آغاز شده و با چالش های جدیدی رو به رو خواهد شد که به کمک سلاح ها و تجهیزات جدید، باید با دشمنان خود مبارزه کند.

به علاوه، استودیوی گوریلا گیمز در بیانیه ای از مزایای پیش خرید این دی ال سی سخن گفت. بنا به گفته های گوریلا گیمز، افرادی که پیش از تاریخ ۱۶ آبان، بسته الحاقی The Frozen Wilds را از طریق فروشگاه پلی استیشن استور پیش خرید کنند، یک آواتار ویژه به صورت رایگان دریافت خواهند کرد.

در حال حاضر این بسته الحاقی با قیمت ۱۹٫۹۹ دلار قابل خرید است. توجه داشته باشید که شرکت سونی تخفیف ویژه ۲۰ درصدی ای را برای کاربران سرویس پلی استیشن پلاس در نظر گرفته است و این افراد تنها با پرداخت مبلغ ۱۴٫۹۹ دلار، به دی ال سی مذکور دسترسی خواهند داشت.

The Frozen Wilds

گفتنی است؛ بازی Horizon Zero Dawn در روز ۲۸ فوریه سال میلادی ۲۰۱۷ مصادف با شنبه ۱۰ اسفند ماه سال ۱۳۹۵ به صورت انحصاری بر روی کنسول پلی استیشن ۴ منتشر شد. عنوان هورایزن زیرو دان اولین بازی اکشن و نقش آفرین استودیوی گوریلا گیمز به شمار می رود.

پیش از انتشار این عنوان، عده ای بر این باور بودند که گوریلا گیمز در ساخت عناوین نقش آفرین تبحر ندارد و شاهد شکست بازی Horizon Zero Dawn خواهیم بود. بر خلاف تصور، گوریلا گیمز به خوبی از پس توسعه و ساخت این عنوان برآید به طوری که در زمان انتشار، لقب پرفروش ترین بازی سال ۲۰۱۷ کنسول پلی استیشن ۴ را به نام خود ثبت کرد. در حال حاضر، این بازی فوق العاده با قیمت ۵۹٫۹۹ دلار به صورت دیجیتالی در فروشگاه پلی استیشن استور به فروش می رسد.

همچنین در صورتی که مایل به خریداری بازی Horizon Zero Dawn هستید، می توانید نقد و بررسی کامل این عنوان بی نظیر را در رسانه کلیک مطالعه کنید. جهت مراجعه به نقد و بررسی این بازی می‌توانید بر روی این لینک کلیک کنید.

ارسال نظر