به‌روز‌رسانی جدید بازی Horizon Zero Dawn منتشر شد

کلیک -  به‌روز رسانی بزرگ دیگری توسط استودیوی گوریلا گیمز برای عنوان محبوب و پرطرفدار Horizon Zero Dawn منتشر شد. این به‌روز رسانی ضمن برطرف سازی بیشتر مشکلات و ایرادات بازی، دو حالت جدیدی به نام +New Game و Ultra Hard را به بازی اضافه می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به‌روز‌رسانی جدید بازی Horizon Zero Dawn منتشر شد

این به‌روز رسانی ضمن برطرف سازی بیشتر مشکلات و ایرادات بازی، دو حالت جدیدی به نام +New Game و Ultra Hard را به بازی اضافه می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به‌روز رسانی جدید ۱٫۳۰ بازی هورایزن زیرو دان قابلیت جدیدی به نام +New Game را به بازی اضافه می کند. این قابلیت جدید به بازیکنان اجازه می دهد که با تجهیزات فعلی خود، بازی را مجددا از نو آغاز کنند و با سلاح های قبلی به مبارزه با دشمنان بپردازند. به علاوه، درجه سختی Ultra Hard، یکی از ویژگی های این بروز رسانی به شمار می رود که بازیکنان را به چالش خواهد کشاند. اعضای استودیوی گوریلا گیمز، در این بروز رسانی دو تروفی جدید نیز به بازی اضافه کردند تا بازیکنان برای اجرای دوباره بازی با قابلیت +New Game و درجه سختی Ultra Hard تشویق و ترغیب شوند.

اگرچه بروز رسانی قبلی بازی Horizon Zero Dawn که با شماره ۱٫۲۱ شناخته می شود، اغلب مشکلات بخش پیشرفت بازی را برطرف کرد، لیکن این بخش همچنان با مشکلات نسبتا زیادی دست و پنجه نرم می کند. البته استودیوی گوریلا گیمز همانند همیشه با انتشار بروز رسانی جدید، بخشی ایرادات گزارش داده شده توسط کاربران بازی را حل کرده است. در ادامه می توانید لیست کامل تغییرات و ویژگی های جدید این بروز رسانی را مشاهده فرمایید.

لیست خلاصه تغییرات ایجاد شده در بروز رسانی ۱٫۳۰ بازی Horizon Zero Dawn:
  • اضافه شدن قابلیت جدید +New Game برای آن دسته از بازی بازانی که می خواهند با همان مهمات و تجهیزات فعلی، بازی را مجددا از نو آغاز کنند.
  • اضافه شدن درجه سختی جدید به نام Ultra Hard که بازیکنان را بیشتر از گذشته به چالش خواهد کشاند.
  • اضافه شدن دو تروفی جدید به بازی، یکی از تروفی ها برای آن دسته از بازیکنانیست که بازی را با قابلیت +New Game به اتمام می رسانند و دیگری مختص بازیکنانیست که این قابلیت را با درجه سختی Ultra Hard تجربه می کنند.
  • پشتیبانی از زبان متنی آمریکای شمالی و اروپا بر روی عناوین آمریکایی و اروپایی
لیست رفع تمامی مشکلات کلی بازی در بروز رسانی ۱٫۳۰ بازی:
  • رفع مشکل و باگ موجود در بخش The Looming Shadow که پس از صحبت های Blameless Marad، دو نگهبان ناپدید می شدند.
  • رفع مشکل و باگ در هنگام استفاده نشسته از Lodge Ropecaster که پس از پرتاب، تیرها به زمین نمی چسبیدند. البته این ایراد تنها برای برخی از بازیکنان گزارش داده شده است.
  • رفع مشکل و باگ نمایش نادرست کمپ های پیدا نشده بر روی نقشه بازی! این در حالیست که بازیکنان تمامی کمپ های دشمنان را شناسایی و پیدا کرده اند.
  • رفع مشکل و باگ عدم نمایش ماموریت ها در بخش quest log پس از اتمام ماموریت Cauldron Zeta
  • رفع مشکل و باگ در انیمیشن Aloy! در این انیمیشن بازیکنان پس از ضربه به شخصیت بازی و استفاده سریع از حالت Focus، بدن Aloy به طور عجیبی پیچ می خورد.
  • رفع مشکل و باگ موجود در فریادهای انسانی به منظور بروز حمله
  • رفع مشکل و باگ موجود در ماموریت Deep Secrets of the Earth که بازیکنان پس از بروز انفجار، قادر به بازیابی برخی از اطلاعات از دفتر Sobeck نبودند.
  • رفع مشکل و باگ عدم نمایش صحیح Tearblaster در نشانگر اسلحه ها
رفع مشکلات پیشرفت در بازی:
  • حل مشکلی در ماموریت Field of the Fallen که منجر به ناپدید شدن Erend برای برخی از بازیکنان و مانع پیشرفت آنان می شد.
  • حل مشکلی در ماموریت The City of the Sun که در آن Erend درب ورودی آپارتمان Olin را بازنکرده و مانع پیشرفت بازیکنان در بازی می شد.
تغییرات ایجاد شده در کرش های ناگهانی:
  • رفع ایرادات و مشکلات خروج و کرش های ناگهانی بازی
سایر تغییرات:
  • رفع مشکلات جزئی بازی

اگر خاطرتان باشد، شرکت سونی در نمایشگاه E3 2017 رسما از بسته الحاقی جدید بازی Horizon Zero Dawn با نام The Frozen Wilds رونمایی کرد. در این بسته گسترش دهنده، Aloy به مناطق کوهستان شمالی رفته و به دهکده Banuk می رسد. در این زمان، ماجراجویی وی آغاز شده و با چالش های جدیدی رو به رو خواهد شد که به کمک سلاح ها و تجهیزات جدید، باید با دشمنان خود مبارزه کند. این تنها اطلاعاتیست که در خصوص بسته الحاقی The Frozen Wilds ارائه شده است. این دی ال سی در تاریخ نامشخصی از سال میلادی جاری (۲۰۱۷) به صورت انحصاری بر روی PS4 عرضه خواهد شد.

بازی فوق العاده Horizon Zero Dawn در تاریخ ۲۸ فوریه سال میلادی جاری مصادف با ۱۰ اسفند ماه سال ۱۳۹۵ به صورت انحصاری برای کنسول نسل هشتم کمپانی سونی یعنی پلی استیشن ۴ منتشر شد. گفتنی است نقد و بررسی کامل و همه جانبه بازی Horizon Zero Dawn در وب سایت کلیک منتشر گردیده است که علاقه مندان جهت مشاهده آن می توانند بر روی این نوشته کلیک فرمایند.

ارسال نظر