HyperChiller؛ از داغ به سرد در یک دقیقه!

اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که در تابستان  مدام پول خود را صرف یک فنجان قهوه سرد صبحگاهی می‌کنید و نمی‌توانید بدون آن زندگی کنید، احتمالا سعی می‌کنید تا در خانه آن را تهیه کنید. اما تهیه‌کردن یک قهوه سرد زمان‌بر خواهد بود. HyperChiller ادعا می‌کند که می‌تواند این مشکل را حل کند. البته HyperChiller یه تکنولوژی تمام عیار به حساب نمی‌آید.

HyperChiller؛ از داغ به سرد در یک دقیقه!

اما تهیه‌کردن یک قهوه سرد زمان‌بر خواهد بود. HyperChiller ادعا می‌کند که می‌تواند این مشکل را حل کند. البته HyperChiller یه تکنولوژی تمام عیار به حساب نمی‌آید.

به گزارش کلیک، این وسیله در حقیقت یک نگهدارنده به همرا یک محفظه خنک‌کننده مرکزی است که‌ کاملا از هر جهت با یخ احاطه شده است. یک قسمت یخی داخلی و خارجی وجود دارد و این دو قسمت به همراه یکدیگر دمای قهوه را در محفظه خنک کننده در طول زمان یک دقیقه، 130 درجه فارنهایت کاهش می‌دهند. از آنجایی که یخ از قهوه جدا است نوشیدنی شما رقیق نمی‌شود. در نتیجه می‌توانید قهوه خود را مستقیم از قهوه ساز داخل آن بریزید. اگر شما قصد دارید که نوشیدنی سردتری داشته باشید کافی است تا چند دقیقه بیشتر آن را در HyperChiller قرار دهید.

نیک آنوس بیگیان در مصاحبه با Digital Trends گفته است: "من این محصول را از روی سرخوردگی ساختم. من یک Keurig (یک نوع قهوه ساز) به عنوان هدیه کریسمس 2014 گرفتم و متوجه شدم که نمی‌توانم با آن یه قهوه سرد بسازم." او کار خود را با یک همزن کوکتیل (cocktail shaker) شروع کرد سپس قهوه را در یک فنجان کوچک و بعد آن را در یک فنجان بزرگتر که پر از یخ بود، ریخت. بین 5 تا 8 دقیقه طول کشید تا این نوشیدنی سرد شود. او می‌گوید: "در این لحظه بود که من فهمیدم که فقط باید یک ظرف بزرگنر داشته باشم و در نهایت به طراحی این ظرف دولایه از یخ رسیدم".

Hyperchiller این ظرف ساخته شده از استیل ضد زنگ و پلاستیک نوع PBA-free است و شما می‌توانید آن را داخل ماشین ظرفشویی قرار دهید. برای داشتن یک قهوه سرد در صبح روز بعد باید حتما توجه داشته باشد که HyperChiller را به مدت 12 ساعت در فریز قرار دهید تا یخ های موجود در آن به خوبی منجمد شوند. اگرچه میزان استادارد قهوه برای مدت زمان یک دقیقه در این ظرف، یک فنجان 8 اونسی می‌باشد ولی گنجایش آن تا 12.5 انس قهوه است.

ارسال نظر