داغ ترین اخبار گوشی های برتر بازار

بازار اندروید و خبرهای مربوط به این حوزه بسیار داغ است، از اطلاعات لو رفته Galaxy S8 تا بازگشت دوباره نوکیا به میدان از خبرهای داغ اندرویدی این روزها است.

داغ ترین اخبار گوشی های برتر بازار

به گزارش کلیک، اگر به سرخط خبرهای هفته پیش نگاه کنیم متوجه می شویم که بیشترین خبرها سهم اندرویدی ها است. از داغ ترین اخبار اندرویدی هفته قبل می توانیم به اطلاعات لو رفته از گلکسی S8، مدل جدید گلکسی S7، خبرهایی در رابطه با OnePlus 3T و بازگشت نوکیا به بازار گوشی های هوشمند، اشاره کنیم. علاوه بر این خبرهای داغ خبرهایی دیگری نیز از شیائومی به گوشی می رسد که این کمپانی به تست گوشی های جدیدی در CES پرداخته است. در اینجا به بررسی داغ ترین عنوان های اندرویدی هفته می پردازیم.

گلکسی S8، پرقدرت

خبرهایی از گوشی های برتر بازار

تا به امروز خبرهای بسیار زیادی در رابطه با گلکسی S8 به گوش رسیده است که در هفته پیش اطلاعات بیشتری از این دستگاه درز کرد که بسیاری از این اطلاعات نیز اطلاعات تائید شده هستند.

مدیران و مسئولان سامسونگ به راین باورند که مشکلات ایجاد شده در نوت ۷ دیگر تکرار نمی شود و در باتری S8 تمام نکات ملزوم استفاده می شود و دیگر سامسونگ شاهد شکست نخواهد بود. در جدیدترین شایعات ارائه شده از S8 این نکته اشاره شده است که این گوشی هوشمند ۶ گیگابایت رم و ۲۵۶GB حافظه داخلی خواهد داشت. در رابطه با دوربین این دستگاه نیز اطلاعاتی درز کرده است که نمی توان اطمینان زیادی به این اطلاعات کرد ولی در هر صورت باید آن را بیان کرد و این نکته امکان عرضه دوربین دوگانه بر روی این دستگاه است. اطلاعاتی درز کرده است که نشان می دهد ممکن است سامسونگ از سنسور اثر انگشت لیزری در S8 استفاده کند. امکان قرار گیری سنسور تشخیص عنبیه که بر روی نوت ۷ نیز قرار داشت، در S8 نیز وجود دارد.

ظاهر گلکسی S7 جدید شبیه به آیفون

داغ ترین اخبار گوشی های برتر بازار

بعد از شکست نوت ۷ حالا سامسونگ تمام تلاش خود را می کند تا بتواند انرژی از دست رفته خود را بازبیابد. در حال حاضر سامسونگ تمرکز خود را بر روی گلکسی S7 و S7 Edge گذاشته است تا بتواند با ارائه رنگ جدید برای این دستگاه ها به رقابت با رقبای بزرگ خود یعنی آیفون بپردازد. باید دید که گلکسی S7 Edge برای رقابت با آیفون و آیفون ۷ پلاس می رود یا نه. در گلکسی S7 ما شاهد رنگ براق هستیم. در واقع با شکست نوت ۷ این گوشی های هوشمند تبدیل به پرچم داران سامسونگ شده اند و این کمپانی اظهار دارد که رنگ براق این دستگاه نیز عرضه می شود.

گوشی هوشمند OnePlus 3T

داغ ترین اخبار گوشی های برتر بازار

در این روزهای انتهایی سال ۲۰۱۶ هنوز هم شاهد رونمایی از دستگاه های بسیار خوب از کمپانی های مشهور هستیم. در هفته قبل OnePlus 3T رونمایی شد که این دستگاه دارای پردازنده اسنپدراگون بسیار قوی و عمر باتری بسیار مفید است. کمپانی سازنده OnePlus 3T اظهار دارد که این دستگاه یکی از سریع‌ترین دستگاه های موجود در بازار است که از آخرین نسل پردازنده اسنپدراگون یعنی Snapdragon 821 قدرت یافته است. قدرت دوربین این دستگاه بسیار خوب است و از دوربین ۱۶ مگا پیکسلی بهره برده است که توانایی عکاسی در شرایط نوری کم را نیز دارد. صفحه نمایش این دستگاه Full HD است و دارای پنل quad HD است. در کنار تمام ویژگی های بسیار خوب این دستگاه، OnePlus 3T یک پرچم دار بسیار ارزان‌قیمت است و با قیمت ۴۴۰ دلار عرضه می شود.

بازگشت نوکیا به دنیای گوشی های هوشمند

داغ ترین اخبار گوشی های برتر بازار

این روزها خبری به گوش می رسد که نوکیا در سال ۲۰۱۷ در نمایشگاه MWC به بازار گوشی های هوشمند بازمی گردد. شایعات زیادی در رابطه با بازگشت نوکیا به بازار گوشی های هوشمند وجود داشته است و بالاخره نوکیا در مراسمی تائید کرد که این برند در سال ۲۰۱۷ باز خواهد گشت. باید به این نکته اشاره کرد که گوشی های هوشمند نوکیا با همکاری کمپانی فنلاندی HMD Global و فاکسمان تولید می شود.

یکی از اتفاق‌های بسیار بزرگی که در رابطه با گوشی های اندروید در سال ۲۰۱۶ رخ دارد اضافه شدن دستیار گوگل به پیکسل است که این اتفاق در میان گوشی های اندروید بسیار قابل توجه بود.

گوشی های شیائومی با CES به بازار می آیند

بازار داغ خبرهای اندرویدی در این روزها

شیائومی قصد دارد تا در رویداد CES 2017 با دستگاه بسیار جدیدی وارد بازار شود. شیائومی در بازار با قیمت های بسیار خوبی وارد شد و توانست بسیاری از برندها را تحت تأثیر قرار دهد. بر اساس پستی که در توییتر شیائومی منتشر شده است این کمپانی اظهار دارد که در سال ۲۰۱۷ با محصولی بسیار جدید وارد می شود. رویداد CES در ۵ ژانویه (۱۶ دی ماه) برگزار می شود و تاکنون مشخص نشده که شیائومی چگونه می خواهد کاربران را شگفت زده کند.

خبرها حاکی از این است که در سال جدید شاهد اتفاق های بسیار خوبی در زمینه اندروید و دستگاه های اندرویدی هستیم و باید منتظر ورود گوشی های بسیار با کیفیتی باشیم.

ارسال نظر