گوشی تقلبی آیفون X معرفی شد

یکی از این شبیه سازی ها که در نمایشگاه Hong Kong's Global Sources به نمایش گذاشته شده Hotwav Symbol S3 نام دارد که توسط کمپانی Hotwounder ساخته شده است.

گوشی تقلبی آیفون X معرفی شد

در شرایطی که اپل قرار است ۲۷ اکتبر سفارش برای آیفون ایکس را با قیمت $۹۹۹ آغاز کند، بازار محصولات تقلبی و ارائه محصولات مشابه این دستگاه داغ شده است.

یکی از این شبیه سازی ها که در نمایشگاه Hong Kong's Global Sources به نمایش گذاشته شده Hotwav Symbol S3 نام دارد که توسط کمپانی Hotwounder ساخته شده است.

این گوشی که بدنه آن بسیار شبیه آیفون ایکس ساخته شده، اساسا یک گوشی اندرویدی است که در یک بدنه همانند آیفون ایکس قرار گرفته است. شاید بتوان گفت مهمترین تفاوت این گوشی در حالتی که صفحه آن خاموش است، قاب سفید آن به جای حاشیه مشکی است.

بر خلاف آیفون واقعی، Symbol S3 تنها از یک صفحه مستطیلی ساده استفاده می کند (پانل ۶ اینچ با رزولوشن ۱۴۴۰ × ۷۲۰ آی پی اس)، بنابراین اگر صفحه نمایش روشن باشد، شما تنها به یک گوشی هوشمند معمولی نگاه می کنید. به عبارت دیگر، سازندگان این گوشی سعی کرده اند با استفاده از صفحه سفید و براق به شکلی از صفحه نمایش OLED آیفون ایکس تقلید کنند، اما این توهم تنها زمانی کار می کند که پس زمینه سیاه باشد. البته، شما نمی توانید از این کارخانه نه چندان معروف چینی انتظار داشته باشید که نسخه ای همانند آیفون را بسازد.

دوربین گوشی تقلبی آیفون ایکس هم کوچکترین شباهتی به توانایی های بالای پرچمدار جدید اپل ندارد، دوربین ۵ به علاوه ۲ مگاپیکسل در جلو و ۱۳ به علاوه ۲ مگاپیکسل در پشت، تمام آن چیزی است که این گوشی به کاربر خود ارائه می دهد.

کمپانی Hotwonder همچنین از یک آینه مغناطیسی در پشت گوشی استفاده کرده است که احتمالا برای کسانی که علاقه مند به حمل آینه در جیب خود هستند، جالب خواهد بود!

سازندگان گوشی Symbol S3 می گویند که این دستگاه مجهز به سیستم عامل اندروید ۸٫۰ است و می تواند با هر دو تراشه MT6739 جدید یا MTCH92 بسیار قدیمی تر کار کند. این دستگاه همچنین دارای باتری غیر قابل تعویض ۲۹۰۰ میلی آمپری است و خبری از قابلیت شارژ بی سیم هم در آن نیست.

۱۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی و ۲ گیگابایت رم از دیگر ویژگی های گوشی تقلبی آیفون ایکس است.

مشخص نیست که این دستگاه با چه قیمتی عرضه خواهد شد، اما دور از ذهن نیست که قیمت هفت یا هشت عدد از آن با قیمت یک آیفون X واقعی برابری کند.

ارسال نظر