چگونه یک تلفن همراه مناسب برای هدیه دادن خریداری کنیم؟

ممکن است خرید یک تلفن همراه به عنوان هدیه بیشتر از آن چیزی که فکرش را کنید زمانبر باشد. با ما همراه باشید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنیم.

چگونه یک تلفن همراه مناسب برای هدیه دادن خریداری کنیم؟

به گزارش کلیک، تلفن های همراه معمولا برای هدیه دادن در مناسبت های خاص گزینه مناسبی هستند. ولی انتخاب یک گزینه مناسب در میان مدل های مختلف و برندهای نام آشنا ممکن است برای هر آدمی سخت و دردسر ساز باشد. برخلاف یک تبلت یا دوربین عکاسی جدید، خرید یک تلفن همراه باید بر اساس نیاز و نوع استفاده ای که می شود انتخاب شود و ممکن است هر خریدی آنچنان که شما می خواهید خوشحال کننده نباشد. در برخی موارد حتی ممکن است کار به خریدن نرسد و شما قادر به انتخاب گوشی مورد نظر یا تکمیل فرآیند خرید آنلاین خود نباشید.

ولی دلیلی برای نگرانی وجود ندارد. اگر به نکاتی که در ادامه گفته می شود توجه کنید، مطمئنا می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

iphone-cases-01

قصد غافلگیر کردن نداشته باشید :

به طور کلی خرید یک تلفن همراه برای هدیه دادن و غافلگیر کردن حتی اگر طرف مقابل شما به آن نیاز داشته باشد، توصیه نمی شود. چرا که مراحل خرید و فعال سازی یک تلفن همراه باید توسط خود صاحب گوشی انجام شود و این کار از جانب شما صحیح نیست.

فروشنده را بشناسید :

وقتی برای خرید یه موبایل اقدام می کنید حتما به این مورد دقت کنید. شناختن فروشنده می تواند کمک بزرگی برای شما باشد. چه از لحاظ کمک در امور فنی و چه از این لحاظ که به شما اطمینان تعویض گوشی در صورت نپسندیدن طرف مقابل را بدهد.

بدانید طرف مقابل شما چه می خواهد :

یک موبایل خوب می تواند وسیله همراه بسیار موثری باشد. برخلاف تلویزیون یا پرینتر یا دیگر وسایل غیر قابل حمل الکترونیکی، شما آن را همه جا و در هر زمان با خود حمل می کنید و در طول روز به طور مداوم با آن در تعامل هستید. اگر گوشی که شما به عنوان هدیه می خرید از نظر ظاهر یا ابعاد یا مارک یا کلا هر چیز جزئی از جانب دریافت کننده مورد تایید نباشد، ممکن است آن را پس دهد.

اینها مواردی بود که باید بیشتر به آنها توجه کرد. البته موارد دیگری نظیر تلفن های متصل شونده که مثلا اگر شما برای فرزندان خود تلفن همراه را می خرید به آنها امکان ارسال تعداد محدودی پیام یا مکالمه تلفنی می دهید که در کشور ما فعلا کارایی ندارد و یا امکان پس دادن گوشی به طور کامل در یک بازه زمانی 14 الی 30 روزه که البته باید مبلغی را به عنوان کارکرد از پول پرداختی شما کسر کنند.

ارسال نظر