انگشترهای هوشمند چگونه کار می‌کنند؟

تصور کنید برای صرف شام با دوستان دانشگاهتان به رستوران رفته‌اید، پیش‌غذا را سفارش می دهید، نوشیدنی را میل می کنید و همه اوقات خوشی دارند. شروع می‌کنید که از خاطراتتان برای دوستانتان بگویید که پیامی از یک دوست دریافت می‌کنید. جواب او را می‌دهید و تعریف کردن داستان را به تعویق می‌اندازید تا او پاسخ دهد. فقط یک ثانیه طول می‌کشد! اما حالا دوستتان گوشی خود را بر می‌دارد و به توییتر یکی از دوستانش پاسخ می‌دهد.

انگشترهای هوشمند چگونه کار می‌کنند؟

جواب او را می‌دهید و تعریف کردن داستان را به تعویق می‌اندازید تا او پاسخ دهد. فقط یک ثانیه طول می‌کشد! اما حالا دوستتان گوشی خود را بر می‌دارد و به توییتر یکی از دوستانش پاسخ می‌دهد.

خوب، تعریف خاطرات باز هم به تعویق می‌افتد. ناگهان تلفن یکی دیگر از دوستانتان بوق می‌زند و توجه او را جلب می‌کند؛ شاید یک عکس اینستاگرام جدید از یک دوست باشد یا یک ایمیل کاری یا هشدار تقویم برای انجام کاری مهم باشد. هر چه که هست ظاهرا از خاطرات شما مهم‌تر است!
کلیک - ما در حال تبدیل شدن به برده‌ای برای گوشی‌های خود هستیم. هشدارها و زنگ‌های متوالی گوشی‌ها در حال جلب توجه ما به خود و غافل کردنمان از زندگی واقعی هستند. ارتباطات رو در روی ما با یک شخص سوم یعنی گوشی پرتوقع و نیازمندمان به اشتراک گذاشته می‌شود.
شاید انگشترهای هوشمند راه حل این اتفاقات باشد (بله ما میخواهیم مشکل کثرت فناوری را با یک فناوری دیگر حل کنیم). به جای اینکه تمام مدت گوشیتان را بررسی کنید یا مرتب دستتان را داخل کیفتان ببرید تا متوجه شوید صدای دینگ مربوط به کدام برنامه است، جواهری شیک را در انگشت خود قرار دهید که در صورت دریافت پیام‌های مهم، شما را مطلع می‌کند.
maxresdefault
به گزارش کلیک، انگشتر هوشمند Mota با صفحه نمایش بسیار کوچکش بروزرسانی‌های ایمیل، فیسبوک و توییتر را به کاربران اطلاع می‌دهد. با پوشیدن این انگشتر می‌توانید خود را از اسارت تلفنتان برهانید، یا حداقل از اغواگری صفحه‌نمایش گوشی فرار کنید. وقتی که به مهمانی می‌روید می‌توانید با خیال راحت گوشی را در کیفتان بگذارید. می‌توانید انگشتر را طوری برنامه‌ریزی کنید که بتوانید پیام‌های پرستار کودکتان یا ایمیل‌های مهم کاری را پاسخ‌ دهید و دیگر پیام‌ها می‌توانند منتظرتان بمانند تا بعد از برقراری ارتباط رو در رو با دوستانتان به سراغشان بروید.

انگشترهای هوشمند همانند ساعت‌ها و دستبندهای هوشمند با کمک فناوری پوشیدنی در حال رها کردن افراد از وسواس فرهنگی هستند. برخی از انگشترهای هوشمند به گونه ایی طراحی شده‌اند که هشدارهای مهم گوشی هوشمندتان را به اطلاع شما برسانند و برخی دیگر به عنوان کنترل از راه دور برای هر نوع دستگاه هوشمند از قبیل تلوزیون، دوربین و ترموستات‌های هوشمند عمل می‌کنند.

منبع: howstuffworks

ارسال نظر