تعداد بازیکنان Rainbow Six Siege چقدر است؟

رسانه کلیک - بر اساس جدیدترین گزارش شرکت فرانسوی یوبی سافت، تعداد بازیکنان و ثبت نام کنندگان عنوان Rainbow Six Siege از مرز ۲۰ میلیون نفر عبور کرد.

تعداد بازیکنان Rainbow Six Siege چقدر است؟

بدون شک بازی Rainbow Six Siege یکی از بهترین عناوین ویدیویی شوتر چند سال اخیر به شمار می رود که به لطف سرورهای قدرتمند و گیم پلی فوق العاده، بخش چند نفره و آنلاین آن از جذابیت بالایی برخودار است. این عنوان از همان ابتدا، مورد توجه منتقدان و بازیکنان قرار گرفت به طوری که اغلب اوقات شاهد بازخوردهای مثبتی از سوی کاربران بازی بودیم. حال که نزدیک به دو سال از انتشار بازی رینبو سیکس سیج گذشته، این عنوان رکورد جدیدی را برای یوبی سافت به ثبت رسانید.

بر اساس آخرین پست بلاگ رسمی بازی، چندی پیش تعداد بازیکنان این عنوان از مرز ۲۰ میلیون نفر گذشت و روزانه نزدیک به ۲٫۳ میلیون بازیکن وارد آن می شوند. قطعا رسیدن به چنین جامعه کاربری برای یک عنوان شوتر کار آسانی نیست و این موفقیت نتیجه تلاش بی وقفه سازندگان و پشتیبانی رایگان از بازی است.

آقای نیکلاس لوفور (Nicolas Lefebvre)، کارگردان بازی Tom Clancy's Rainbow Six Siege، در خصوص این موفقیت بزرگ اعلام کرد:

جامعه کاربران با روز به روز به رشد خود ادامه می دهد و آرزوی ما این است که بازی ویدیویی Tom Clancy's Rainbow Six Siege همچنان در میان عناوین شوتر ماندگار باقی بماند و جایگاه اصلی خود را حفظ کند. هفته های آینده برای ما و بازیکنان بسیار هیجان انگیز خواهد بود چرا که شاهد نطقه اوج اپراتور Health خواهیم بود. همچنین بزودی فصل بعدی که نقشه جدیدی در هنگ کنک به بازی اضافه می کند، عرضه خواهد شد.

Rainbow Six Siege

با وجود این که بیش از دو سال از انتشار عنوان Tom Clancy's Rainbow Six Siege می گذرد، شرکت یوبی سافت همچنان به پشتیبانی ویژه خود از بازی ادامه می دهد. این شرکت در کنار انتشار بروز رسانی های متعدد، نقشه ها، اپراتورها و اسلحه های جدیدی را به صورت رایگان به این عنوان اضافه می کند. ناگفته نماند یوبی سافت در آخرین بیانیه رسمی اعلام کرده است که این پشتیبانی تا سال آینده میلادی (۲۰۱۸) ادامه خواهد داشت و از آن به بعد، هیچ گونه محتویات جدیدی برای بازی منتشر نخواهد شد.

هم اکنون تیم سازنده بازی در حال توسعه و ساخت فصل جدید عنوان ریبنو است که این فصل همانند سایر فصل های پیشین شامل اسلحه ها، نقشه و دو اپراتور جدید می شود. گفتنی است ملیت این دو اپراتور جدید لهستانی بوده و در گذشته عضو گروه کنترل Grupa Reagowania Operacyjno-Manewrowego کشور لهستان بودند.

بازی پرطرفدار Rainbow Six Siege از سری محبوب Tom Clancy در تاریخ ۱ دسامبر سال میلادی ۲۰۱۵ مصادف با ۱۰ آذر ماه سال ۹۴ برای کنسول های نسل هشتم ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ و همچنین رایانه های شخصی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز منتشر شد. خوشبختانه سیاست های پشتیبانی از این عنوان ویدیویی، منجر به جداسازی کاربران و ایجاد دو جامعه مختلف بازی بازان نشد و تمامی بروز رسانی ها، نقشه ها، اپراتورها، سلاح های جدید و... به صورت رایگان در اختیار همه کاربران بازی قرار می گیرد و تنها مزیت نسخه سیزن پس، دسترسی زودهنگام و رایگان به تمامی اپراتورها است.

در حال حاضر شما می توانید نسخه استاندارد این بازی رقابتی را با قیمت ۴۹٫۹۹ دلار از فروشگاه های پلی استیشن، ایکس باکس لایو، استیم و یوپلی خریداری کنید. همچنین نسخه استارتر بازی با قیمتی ارزان تر (۱۴٫۹۹ دلار) در فروشگاه های مذکور به فروش می رسند. از نظر محتویات، دو نسخه استاندارد و استارتر هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند؛ منتهی خریداران نسخه استارتر باید پول بیشتری را برای آزاد سازی اپراتورها و... بدهد.

ارسال نظر