میزان فروش بازی Star Wars Battlefront چقدر است؟

میزان فروش یک بازی می توانند دلیلی بر ساخت نسخه های بعدی آن باشد! اگر یه بازی ویدیویی فروش خوبی را تجربه کند، بدون تردید کمپانی های سازنده نسخه های بعدی بازی را تولید می کنند. در این میان، عنوان پرطرفدار Star Wars Battlefront که در سال 2015 توسط کمپانی الکترونیک آرتز منتشر شد، توانسته فروش بسیار خوبی را تجربه کند. این خبر در گزارش مالی سال مالی 2015 کمپانی الکترونیک آرتز درج شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

میزان فروش بازی Star Wars Battlefront چقدر است؟

در این میان، عنوان پرطرفدار Star Wars Battlefront که در سال 2015 توسط کمپانی الکترونیک آرتز منتشر شد، توانسته فروش بسیار خوبی را تجربه کند. این خبر در گزارش مالی سال مالی 2015 کمپانی الکترونیک آرتز درج شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، کمپانی الکترونیک آرتز مدتی پیش اطلاعاتی بیشتری از سال مالی 2015 شرکت خود منتشر کرد. در این گزارش منتشر شده مشاهده کردیم که میزان فروش بازی Star Wars Battlefront از زمان انتشار تا به امروز در سراسر جهان حدود 13 میلیون نسخه بوده است که در این میزان فروش در عین خود، فوق العاده است.

این گزارش در وب سایت رسمی کمپانی الکترونیک آرتز منتشر شد. در وب سایت رسمی این کمپانی نوشته شد:

در سال مالی 2015 شرکت الکترونیک آرتز، میزان فروش بازی Star Wars Battlefront حدود 13 میلیون نسخه بود.

همان طور که اطلاع دارید که در گذشته حدود 9 میلیون گیمر در سراسر جهان نسخه بتای بازی Star Wars Battlefront را تجربه کردند و با توجه به میزان فروش این بازی (13 میلیون نسخه) گویا علاوه بر گیمرهایی که این نسخه را تجربه کرده اند، گیمرها و کاربران زیادی تشویق به خرید این بازی شده اند. همه این آمارها بیانگر خارق العاده بودن بازی Star Wars Battlefront است.

بر اساس منابع موجود، نکته جالب دیگر این است که بیشترین میزان فروش بازی Star Wars Battlefront مربوط به کنسول های نسل هشتم کمپانی سونی و مایکروسافت (پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان) کشورهای غربی است. این ممکن است بخاطر بالا بودن میزان فروش بازی های کمپانی EA Sports باشد که هر سال درآمد های زیادی را برای این کمپانی به همراه دارند. همان طور که می دانید بازی هایی مانند FIFA 16 و Madden NFL 16 که به صورت سالانه برای پلتفرم های مختلف عرضه می شوند، فروش بسیار خوبی دارند به طوری که این دو عنوان ذکر شده جز بهترین و پرفروش ترین بازی های ایالات متحده آمریکا محسوب می شوند. البته عناوین ورزشی کمپانی EA در سراسر جهان نیز فروش بالایی دارند به طوری که هر هفته شاهد وجود بازی فیفا 16 در جدول پرفروش ترین بازی های بریتانیا هستیم.

طبق نتایج بدست آمده، می توانیم به آینده بازی Star Wars Battlefront امیدوار باشیم و به احتمال زیاد کمپانی الکترونیک آرتز در آینده نسخه های بیشتری از بازی Star Wars Battlefront را منتشر خواهد کرد. البته هنوز هیچ محتوایی از فیلم Force Awakens برای این بازی منتشر نشده است و این در حالی است که کاربران و طرفداران سری جنگ ستارگان خواستار اضافه شدن نقشه ها و ماموریت های فیلم Force Awakens به بازی Star Wars Battlefront هستند. می توانیم پیش بینی کنیم که کمپانی الکترونیک در آینده به این درخواست ها توجه خواهد کرد و محتواهایی از فیلم Force Awakens به بازی استار وارز بتل فرانت اضافه کند.

البته یکی از دلایل فروش بازی جنگ ستارگان به گذشته این سری باز می گردد. در تاریخ 20 سپتامبر سال 2004 دو کمپانی LucasArts و Aspyr Media بازی Star Wars: Battlefront (2004) را برای پلتفرم های ایکس باکس، پلی استیشن 2، سیستم عامل مایکروسافت ویندوز و مک او اس منتشر کردند. با توجه به این اطلاعات، حدود 10 سال خبری از بازی جنگ ستارگان نبود و طرفداران این سری باری عرضه نسخه جدید Star Wars: Battlefront نزدیک 10 سال صبر کرده اند.

همچنین لازم است بدانید که کمپانی نامدار الکترونیک آرتز مدتی پیش از سیزن پس ۵۰ دلاری بازی Star Wars Battlefront رونمایی کرد. این کمپانی پس از رونمایی، تاریخ انتشار تقریبی این نسخه را نیز اعلام کرد. Season Pass این بازی بی نظیر شامل ۴ بسته الحاقی پولی است که به صورت یکجا برای فروش قرار خواهد گرفت. بر اساس گفته های کمپانی الکترونیک آرتز، Season Pass بازی پرطرفدار Star Wars Battlefront از ماه مارس سال ۲۰۱۶ تا اوایل سال میلادی جاری به صورت رسمی منتشر خواهد شد. برای مشاهده خبر کامل، اینجا کلیک کنید.

لازم به ذکر است که بازی Star Wars Battlefront در تاریخ ۱۷ نوامبر سال ۲۰۱۵ به صورت رسمی توسط کمپانی الکترونیک آرتز برای پلتفرم های ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و کامپیوترهای شخصی منتشر شد و شما هم اکنون می توانید این بازی بی نظیر را تجربه کنید.

در پایان این خبر، دیدگاه شما در خصوص میزان فروش بازی Star Wars Battlefront چیست؟ آیا شما این میزان فروش را پیش بینی می کردید؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را حتما با دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

منبع: Attack of The Fanboy

ارسال نظر