تلگرام چقدر در انتخابات تاثیر گذاشت؟

<p>سردار کمال هادیانفر در نشستی خبری گفت که در سال جاری ۶۹ هزار و ۷۲۹ حمله هکری به کشور صورت گرفته‌است.به گزارش کلیک به نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سردار کمال هادیانفر در نشستی خبری که در مقر مرکزی پلیس فتای ناجا برگزار شد، گفت که در سال جاری ۶۹ هزار و ۷۲۹ حمله هکری به کشور صورت گرفت که از این مقدار ۹۸۹ حمله به سایت‌های دولتی و بقیه آن به سایت‌های غیردولتی بوده‌است. سردار هادیانفر گفت که با این حال خوشبختانه در سال جاری هیچ خسارتی جدی از سوی هکرها به ما وارد نشده است. هادیانفر همچنین با بیان اینکه ۱۹ فقره حفره امنیتی در بانک‌ها نیز شناسایی شده، اضافه کرد: هشت حفره متعلق به بانک‌های دولتی بود و ۱۱ مورد دیگر به بانک‌های خصوصی تعلق داشت، که انتظار می‌رود بانک‌های خصوصی توجه بیشتری به سرمایه گذاری در این زمینه داشته باشند. رییس پلیس فتای ناجا همچنین اقدامات پلیس فتا را در ایام انتخابات تشریح کرد و گفت: پلیس فتا در چندین کارگروه عضو بود، در داخل فتا هم پنج کارگروه تخصصی داشت و از ۱۱ سامانه برای رصد انتخابات استفاده می‌کرد، هم‌چنین هر روز بیش از ۳۳ هزار خبر رصد شد. رییس پلیس فتای ناجا ادامه داد: در این مدت بیش از ۱۷۰۰ خبر امنیتی و انتظامی و ۱۲۰۰ خبر مرتبط به کاندیداها ثبت شد. همچنین ۷۷۸۰ پروفایل نامزدها را رصد کردیم و با ۱۱۷ نفر از کسانی که دارای پنل‌های تبلیغاتی و شبکه‌های مجازی بودند قبل از انتخابات جلسه‌ای برگزار کردیم و موارد قانونی را به آنها تذکر دادیم که بیشتر آن‌ها هم به این موارد عمل کردند.</p>

تلگرام چقدر در انتخابات تاثیر گذاشت؟

به گزارش کلیک به نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سردار کمال هادیانفر در نشستی خبری که در مقر مرکزی پلیس فتای ناجا برگزار شد، گفت که در سال جاری ۶۹ هزار و ۷۲۹ حمله هکری به کشور صورت گرفت که از این مقدار ۹۸۹ حمله به سایت‌های دولتی و بقیه آن به سایت‌های غیردولتی بوده‌است.
سردار هادیانفر گفت که با این حال خوشبختانه در سال جاری هیچ خسارتی جدی از سوی هکرها به ما وارد نشده است.
هادیانفر همچنین با بیان اینکه ۱۹ فقره حفره امنیتی در بانک‌ها نیز شناسایی شده، اضافه کرد: هشت حفره متعلق به بانک‌های دولتی بود و ۱۱ مورد دیگر به بانک‌های خصوصی تعلق داشت، که انتظار می‌رود بانک‌های خصوصی توجه بیشتری به سرمایه گذاری در این زمینه داشته باشند.
رییس پلیس فتای ناجا همچنین اقدامات پلیس فتا را در ایام انتخابات تشریح کرد و گفت: پلیس فتا در چندین کارگروه عضو بود، در داخل فتا هم پنج کارگروه تخصصی داشت و از ۱۱ سامانه برای رصد انتخابات استفاده می‌کرد، هم‌چنین هر روز بیش از ۳۳ هزار خبر رصد شد.
رییس پلیس فتای ناجا ادامه داد: در این مدت بیش از ۱۷۰۰ خبر امنیتی و انتظامی و ۱۲۰۰ خبر مرتبط به کاندیداها ثبت شد. همچنین ۷۷۸۰ پروفایل نامزدها را رصد کردیم و با ۱۱۷ نفر از کسانی که دارای پنل‌های تبلیغاتی و شبکه‌های مجازی بودند قبل از انتخابات جلسه‌ای برگزار کردیم و موارد قانونی را به آنها تذکر دادیم که بیشتر آن‌ها هم به این موارد عمل کردند.

ارسال نظر