قیمت نوت بوک روکش طلای HP چقدر است؟

از گلایه درباره مبلغ پرداختی برای لپ تاپ خود دست بردارید. شرکت HP فقط دو نوت بوک خود را به قیمت یک اتومبیل لوکس به فروش رساند.

قیمت نوت بوک روکش طلای HP چقدر است؟

به گزارش کلیک، مبلغ ۳ هزار دلاری که شما برای یک لپ تاپ با مشخصات پیشرفته پرداخت می کنید چندان زیاد نیست. HP روز جمعه اعلام کرد که دو عدد لپ تاپ مدل Spectre 13.3 این شرکت را بیش از ۶۰ هزار دلار به فروش رسانده است. بله، دو لپ تاپ به قیمت یک اتومبیل لوکس٫
البته این مدل ها جزو لپ تاپ های استاندارد رایج نیستند. این دو لپ تاپ به سفارش مشتری ساخته شده و با استفاده از الماس ها، طلاها و کریستال های Swarovski توسط هنرمندان مشهوری مانند جِس هاناه و تورد بونجی تزئین شده اند.

pic3
فقط دو عدد از این لپ تاپ های سفارشی ساخته شده است و در این هفته در خلال فستیوال فیلم کَن به نفع بنیاد نلسون ماندلا به مزایده گذاشته شد. HP درباره قیمت دقیق هر یک و یا خریدار آن چیزی اعلام نکرده است، اما این شرکت گفته که هر دوی آنها را به مبلغ بیش از ۶۰ هزار دلار فروخته است.
ویژگی های این لپ تاپ ها آشکار نشده است، اما حدس می زنیم که دارای هسته Core i7 Skylake و ۵۱۲ گیگا بایت SSD باشند. هنوز مشخص نشده که این دو لپ تاپ بر پایه چه سیستمی هستند، اما آنهایی که نتوانسته اند برای شرکت در مزایده در جشنواره کَن حاضر شوند می توانند بررسی عملی ما را درباره این لپ تاپ ها بخوانند.

منبع:mashable

ارسال نظر