آموزش آیفون iOS: چگونه یک آهنگ را به عنوان زنگ آلارم انتخاب و تنظیم کنیم.

آیا می دانستید که می توانید هر آهنگی را به عنوان آهنگ آلارم خود برای گوشی اپل خود انتخاب کنید؟

آموزش آیفون iOS: چگونه یک آهنگ را به عنوان زنگ آلارم انتخاب و تنظیم کنیم.

در این مطلب آموزشی کوتاه، به شما نشان می دهیم که چگونه می توانید صبح با آهنگ مورد علاقه خود از طریق سیستم عامل iOS از خواب بیدار شوید. روند کاری و تنظیمات این موضوع برای آیفون و آی پد یکسان است.

apple-music-android-release-date-app
. قدم اول

به Apple Music خود مراجعه کنید و آهنگی که می خواهید به عنوان آلارم شما باشد انتخاب کنید.

. قدم دوم

منوی سمت راست موزیک که با سه نقطه زیر هم نشان داده شده است، را لمس کنید و سپس گزینه ی "Add to My Music" را انتخاب کنید.
.قدم سوم

به نرم افزار Alarm Clock بروید، قسمت Set a new alarm، سپس به تنظیمات بروید و Sounds را انتخاب کنید. در پایان آهنگی را که از طریق قدم اول و دوم به لیست اضافه نمودید از طریق ژانر موسیقی و یا هنرمند خواننده جستجو و انتخاب کنید.
توجه کنید که اگر این روش را برای انتخاب زنگ ساعت آلارم دار انتخاب کنید، آهنگ مورد نظر از Apple Music انتخاب خواهد شد و از شارژ اینترنت شما استفاده خواهد کرد، ممکن است که شما بخواهید شارژ اینترنت دیتای خود را برای شبانگاه و استفاده شبانه خود بخواهید، ولی باید توجه داشته باشید که انتخاب این آهنگ ها از اینترنت دیتای شما استفاده خواهد کرد و مسلما نیازمند شارژ باتری و اینترنت بیشتری است.

اگر شما نمی خواهید که تنظیمات انتخاب آهنگ آلارم را به صورت Stream انجام دهید، باید ابتدا کاری کنید که آهنگ به صورت آفلاین در دسترس باشد. حتما باید بلد باشید که چطور هنگامی که آفلاین هستید آهنگ را از Apple Music دانلود کنید. اگر هم بلد نیستید مشکلی نیست، در مطالب بعدی به شما شیوه دانلود آهنگ در اپل، آموزش داده می شود.

مثل همیشه، اگر در روند کاری خود با کوچکترین مشکلی برخوردید، کافی است که فقط یک کامنت یا دیدگاه در انتهای مطلب بگذارید و ما نهایت تلاش خود را بکار میگیریم تا سوال شما جواب داده شود.

ارسال نظر