چگونه گوشی اندرویدی خود را با کامپیوتر کنترل کنیم؟

رسانه کلیک - کنترل گوشی توسط کامپیوتر با استفاده از برخی نرم افزارهای کاربردی ممکن می شود. در این مطلب شما را با بهترین برنامه‌های موجود برای کنترل تلفن هوشمند اندرویدی خود توسط PC آشنا می‌کنیم.

چگونه گوشی اندرویدی خود را با کامپیوتر کنترل کنیم؟

برنامه‌های مختلفی برای کنترل گوشی توسط کامپیوتر موجود بوده که هرکدام از ویژگی‌های خاصی بهره‌مند شده‌اند. توسط برخی از آن‌ها می‌توان به فایل‌های مختلف موجود در تلفن هوشمند دست یافت و یا به پیام‌های متنی دریافتی پاسخ داد. در ادامه شما را با بهترین برنامه‌های ساخته شده در این زمینه آشنا می‌کنیم تا به راحتی بتوانید توسط کامپیوتر خود، کنترل گوشی اندرویدی‌تان را در دست بگیرید.

AirDroid

یکی از قدرتمندترین برنامه‌های موجود برای کنترل گوشی توسط کامپیوتر، AirDroid است. برای استفاده از سرویس این برنامه شما نیاز به هیچگونه حساب کاربری ندارید و تنها کاری که باید انجام دهید، نصب اپلیکیشن مخصوص آن بر روی گوشی و پی سی است. البته به لطف وجود نسخه تحت وب، دیگر حتی نیاز به نصب برنامه کامپیوتر آن هم نبوده و تنها کافی است وارد وبسایت این سرویس شوید. توسط AirDroid می‌توان به انواع فایل‌ها با فرمت‌های مختلف در گوشی دست یافت، از دوربین دستگاه استفاده کرد، به ارسال پیام پرداخت، گوشی گم شده را پیدا کرد و بسیاری دیگر از این قبیل توانایی‌ها که شما را کاملا راضی نگه می‌دارند.

AirDroid رابط کاربری ساده و گرافیکی داشته و با وارد شدن به محیط آن، همه چیز در دسترس‌تان قرار می‌گیرد. برای استفاده از سرویس AirDroid وارد وبسایت آن شوید و برنامه مخصوص آن را دانلود کنید.

کنترل گوشی توسط کامپیوتر

SideSync

اگر می‌خواهید به صورت کامل گوشی خود را توسط کامپیوتر کنترل کنید، SlideSync می‌تواند بهترین انتخاب‌تان باشد. این سرویس تنها بر روی دیوایس‌های سامسونگ قابل اجرا است و از قابلیت‌های بسیار زیادی برخوردار است. یکی از ویژگی‌های جذاب این سرویس به بخش Cast آن مربوط می‌شود که با استفاده از آن می‌توان محیط کامل گوشی را به کامپیوتر منتقل کرد و از این طریق به کنترل آن پرداخت. علاوه بر این‌ها، توسط SideSync می‌توان به فایل‌های خود در گوشی هم دسترسی داشت و آن‌‌ها را اجرا نمود.

کنترل گوشی توسط کامپیوتر

Vysor

Vysor بر روی تمامی دستگاه‌های اندرویدی و کامپیوترهایی که از مرورگر کروم استفاده می‌کنند قابل اجرا است. با نصب اپلیکیشن و افزونه این سرویس بر روی دستگاه اندرویدی و مرورگر کروم در کامپیوتر، به صورت کامل به محیط رابط کاربری گوشی دست پیدا خواهید کرد. به دلیل استفاده از قابلیت Cast در این سرویس، دلیلی برای نگرانی درباره عدم اجرای برخی فایل‌ها وجود نداشته و هر آنچه که توسط گوشی اجرا می‌شود، از این طریق توسط کامپیوتر هم قابل دسترسی خواهد بود. برای نصب Vysor از طریق وبسایت رسمی آن اقدام کنید.

کنترل گوشی توسط کامپیوتر

Pushbullet

یکی دیگر از سرویس‌های محبوب موجود برای کنترل گوشی توسط کامپیوتر، Pushbullet نام دارد که توسط آن می‌توان به اطلاعات مختلف گوشی توسط کامپیوتر دسترسی داشت، به ارسال پیام پرداخت و حساب واتس‌اپ خود را کنترل کرد. البته در برخی بخش‌های این سرویس محدودیت‌هایی دیده می‌شود که برای از بین بردن آن‌ها باید نسخه Pro را با پرداخت هزینه تهیه کنید.

کنترل گوشی توسط کامپیوتر

MightyText

MightyText یکی از سرویس‌هایی است که عمده تمرکزش بر روی ارسال و دریافت پیام است. بخش‌هایی هم برای تماس و دسترسی به فایل‌های مختلف وجود داشته که البته آنچنان کامل نیستند. برای استفاده از این سرویس می‌بایست اپلکیشن مخصوص آن را در گوشی اندرویدی خود نصب کرده و سپس از طریق افرونه گوگل کروم در کامپیوتر خود اقدام کنید.

کنترل گوشی توسط کامپیوتر

نظر شما در رابطه با برنامه‌های معرفی شده برای کنترل گوشی توسط کامپیوتر چیست؟ شما از کدامیک استفاده می‌کنید؟

ارسال نظر