چگونه اکانت تلگرام بسازم؟

رسانه کلیک - تلگرام این روزها در گوشی‌های هوشمند حرف اول و آخر را می‌زند و عنوان محبوب‌ترین اپ پیام رسان را در میان کاربران ایرانی از آن خود کرده است. در این مطلب می‌خواهیم نحوه ساخت اکانت تلگرام را به شما آموزش دهیم.

چگونه اکانت تلگرام بسازم؟

برای استفاده از تلگرام و قابلیت‌های آن، هر کاربر می‌بایست در این پیام رسان یک حساب کاربری ایجاد کند. با ساخت اکانت تلگرام شما می‌توانید به راحتی با افراد دیگر موجود در این اپ، به گفتگو بپردازید و از دیگر ویژگی‌های جذاب آن بهره ببرید.

ساخت اکانت تلگرام کار دشواری نبوده و در چند مرحله ساده، انجام می‌پذیرد. این مراحل را در ادامه برای‌ شما قرار داده‌ایم:

  1. آخرین نسخه منتشر شده از برنامه را با توجه به دیوایس خود از گوگل پلی و یا اپل استور دانلود کنید.

ساخت اکانت تلگرام

  1. پس از نصب برنامه، اپ را اجرا کنید.
  2. با باز شدن تلگرام، ویژگی‌های این پیام رسان برای‌تان به نمایش در می‌آید. با کلیک بر روی دکمه آبی رنگ "START MESSAGING" ، به مرحله بعد بروید.

ساخت اکانت تلگرام

  1. شماره تلفن همراه خود را وارد نمایید و بر روی آیکون تیک موجود در بخش بالایی رابط کلیک کنید.

ساخت اکانت تلگرام

  1. در این مرحله منتظر بمانید تا کد فعال سازی برای‌تان ارسال شود.

ساخت اکانت تلگرام

  1. کد را در باکس مربوطه وارد کرده و بر روی دکمه تیک کلیک کنید.

با اتمام این مراحل اکانت تلگرام شما ساخته می‌شود و با وارد نمودن اطلاعات خود مانند نام و اضافه کردن تصویر پروفایل، این فرآیند تکمیل می‌گردد.

برای ساخت اکانت تلگرام به نکاتی که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم، توجه کنید:

  • در صورتی که در مرحله 3، کد شماره تلفن همراه‌تان به صورت خودکار نمایان نشد، از طریق بخش بالایی وارد لیست کشورهای موجود شوید و ایران را برگزینید.
  • در صورتی که در مرحله 3، شماره تلفن همراه خود را به اشتباه وارد کرده‌اید و وارد بخش بعد شده‌اید، بر روی گزینه "?Wrong Number" کلیک کنید.
  • اگر با دریافت کد به صورت پیامک مشکل دارید و کد از این طریق برای‌تان ارسال نمی‌گردد، گزینه "?Didn't get the code" را انتخاب نمایید. با این کار تلگرام با شماره وارد شده تماس می‌گیرد و معمولا به صورت خودکار کد فعال سازی وارد می‌شود. در صورتی که کد برای شما خوانده شد، آن را یادداشت و بعد وارد برنامه نمایید.
  • حتما پس از ساخت حساب تلگرام خود، از منوی تنظیمات اپ، تایید هویت دو مرحله‌ای را برای بالا بردن امنیت فعال کنید.
ارسال نظر