کد خبر:1048640
اشتراک گذاری
مرتب‌سازی نظرها براساس:

پیگیری عدم لغو پیامکهای تبلیغاتی

سامانه پیامکی ۸۰۰ و کد دستوری *۸۰۰# دو روش پیشنهادی به کاربران برای لغو پیامک های تبلیغاتی است که مدتی است راه اندازی شده اند.

به گزارش کلیک، پس از گذشت چند ماه از اجرای این طرح، برخی کاربران همچنان معتقدند که این روش برای حذف پیامک های تبلیغاتی ناکارآمد است و باز هم ناخواسته پیامک تبلیغاتی دریافت می کنند.

علی اصغر عمیدیان، معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در این خصوص گفت: در صورت درخواست مشترک برای لغو پیامک تبلیغاتی به جرات می گوییم که دیگر امکان ارسال پیامک های تبلیغاتی از سامانه اپراتورهای موبایل وجود ندارد و در صورتی که مشترکی مدعی است که این پیامک ها را از سرشماره های پیامکی، دریافت می کند آن را اعلام کند.

عمیدیان اعلام کرد: امکان شکایت به عدم لغو پیامک های تبلیغاتی برای مشترکان موبایل وجود دارد، در این زمینه ما پیگیر شکایت و درخواست مشترکان در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به عنوان نهاد نظارتی هستیم.

وی مشکل فعلی مشترکان موبایل در دریافت پیامک های تبلیغاتی را مربوط به ارسال کننده شخصی عنوان کرد.

رئیس سازمان تنظیم مقررات ارتباطات تاکید کرد: در صورت درخواست لغو پیامک تبلیغاتی، از نظر فنی امکان ارسال این پیامک های تبلیغاتی در شبکه اپراتورهای موبایل وجود ندارد. ضمن اینکه با ارسال کنندگان شخصی پیامک های تبلیغاتی برخورد می شود.

رئیس سازمان تنظیم مقررات ارتباطات، از مشترکان موبایل خواست در صورت مشاهده این موارد، موضوع را از طریق شکایت به سامانه ۱۹۵ اطلاع دهند تا بلافاصله با ارسال کننده پیامک برخورد قاطع صورت گیرد.

نظرها

2 نظر

  1. باید یه فکر کلی بشه پیام های تبلیغاتی حذف نمیشن !! حتی با چند بار تماس با اپراتورها … . اگه واقعا پیامهای هزینه دار با انتخاب مشترک هست!!!!!!!!!!!! بیان پیامهای به قو.ل خودشون بدون هزینه روهزینه دار برا ی اپراتورها قرار بدن %%یعنی عملا مردم رو در سودهای سر سام اور تبلیغات سهیم کنن … پیام تبلیغاتی که همه تقریبا ازش کلافه شدن. بفرستن ولی بابت اون بعنوان مثال مکالمه رایگان به مردم بدن ……. اگه این اتفاق بیفته مسلما تبلیغات هم هدف مند میشه! ! وهر تبلیغ نا مربوطی که به جز کلافه گی واسه کاربر چیزی نداره .. نمیاد!!!!!!!!!

    رای موافق 0
    رای مخالف 0
  2. باید یه فکر کلی بشه پیام های تبلیغاتی حذف نمیشن . حتی با چند بار تماس با اپراتورها … اگه واقعا پیامهای هزینه دار با انتخاب مشترک هست!!!!!!!!!!!!!! بیان پیامهای به قو.ل خودشون بدون هزینه روهزینه دار برا ی اپراتورها قرار بدن یعنی عملا مردم رو در سودهای سر سام اور تبلیغات سهیم کنن . پیام تبلیغاتی که همه تقریبا ازش کلافه شدن بفرستن ولی بابت اون بعنوان مثال مکالمه رایگان به مردم بدن …… اگه این اتفاق بیفته مسلما تبلیغات هم هدف مند میشه وهر تبلیغ نا مربوطی که به جز کلافه گی واسه کاربر چیزی نداره . نمیاد

    رای موافق 0
    رای مخالف 0

سر‌خط آخرین خبرها

خبرهای بیشتر
دانشمندان به سرنخ‌های جدیدی از منشأ کرونا دست یافتند

برخلاف باور عموم که منشأ کرونا را خفاش‌ها می‌داند، حالا دانشمندان باور...

تبلیغات جدید به اینستاگرام می‌آیند؛ این‌بار در نتایج جستجو و به‌صورت نوتیفیکیشن

شرکت اینستاگرام در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که به‌صورت آزمایشی نمایش تبلیغات...

شیائومی سیستم عامل MIOS را برای جایگزینی MIUI آماده می‌کند

در روزهای اخیر شایعاتی از تلاش شیائومی برای ساخت یک سیستم عامل جدید خبر...

محققان چینی یخچال مخصوص تراشه‌های کوانتومی ساختند

یخچال تراشه‌های کوانتومی می‌تواند شرایط محیطی پایدار و مناسبی را برای...

جنس بدنه تیتانیومی برای آیفون ۱۵ پرو یا اولترا گزارش شد

مدت زیادی است که درباره احتمال عرضه یک آیفون با بدنه تیتانیومی شایعاتی...

هوم‌پاد مجهز به نمایشگر احتمالاً سال آینده میلادی از راه می‌رسد

این دستگاه احتمالاً یک نمایشگر 7 اینچی خواهد داشت و در نیمه اول 2024 روانه بازار...

وقتی مایکروسافت ویندوز کامپیوتر شما را کرک می‌کند!

تصور کنید یک نسخه اورجینال ویندوز را خریداری کرده‌اید و برای فعال کردن...

احراز هویت دومرحله‌ای توییتر از طریق پیامک از امروز دیگر رایگان نیست

البته کاربران همچنان می‌توانند از برنامه‌های دیگر مانند Google Authenticator برای...

کفی های کفش هوشمند می شوند

 این که آیا شما یک ورزشکارید یا دچار درد پا هستید، مهم است چراکه می توانید...

میهمانی عیدانه شاد، با ایران شاد

برنامه‌های ویژه تحویل سال در شاد اعلام شد.