بیش از 20 زبان زنده دنیا را فرا بگیرید

همه نرم افزارهای کسل کننده آموزش زبان را فراموش کنید. همه روش های منسوخ شده آموزش از طریق خواب و زیرنویس فیلم ها و… را به سطل آشغال بیاندازید. با کلیک همراه شوید تا با جدیدترین تکنولوژی آموزش زبان آشنا شوید...

بیش از 20 زبان زنده دنیا را فرا بگیرید

تنها با یک نرم افزار حرفه ای که بصورت بازی طراحی شده است بر چندین و چند زبان مختلف چیره شوید و دریچه ای جدید بر زندگی خود باز کنید.

اگر با زبان انگلیسی آشنایی دارید و علاقه دارید تا شروع به آموزش زبان جدیدی کنید، فرصت را از دست ندهید همین حالا دست به کار شوید چرا که Duolingo اینجاست. این نرم افزار دوست داشتنی که به راحتی برروی ۳ پلتفرم موبایل (WindowsPhone، IOS و Android) قابل نصب است به سادگی هرچه تمام تر به شما زبان های ترکی استانبولی، سوئدی، ایتالیایی، آلمانی، فرانسوی، نروژی، اوکراینی، اسپانیایی، پرتغالی، روسی، مجارستانی، هلندی، هندی، لهستانی، ایرلندی و حتی زبان های کلینگون و اسپرانتو را فرا بگیرید!
این نرم افزار کاملا رایگان است و مستقیما از روی وبسایت آن نیز می توانید از آن استفاده کنید و زبان یاد بگیرید. همچنین برروی گوشی تلفن همراه خود نصب کنید و با دسترسی به اینترنت به فراگیری زبان بپردازید.
توجه کنید که برای یادگیری هر یک از زبان های یاد شده نیازمند آشنایی با زبان انگلیسی دارید. پس بهتر است اگر زبان انگلیسی شما زیاد خوب نیست ابتدا آن را تقویت کنید و سپس از این نرم افزار استفاده کنید. فراموش نکنید با فراگیری هر زبان دنیای جدیدی به روی شما باز خواهد شد و مغز شما بصورت مداوم به تجزیه و تحلیل خواهد پرداخت که از فراموشی زودرس جلوگیری می کند.
این نرم افزار به شکل سوال جواب عمل می کند. ابتدا به شما مواردی را از طریق عکس و جملات ابتدایی نشان داده و سپس رو به جلو حرکت کرده ، کلمات ، فعل ها ، غذاها ، اعداد ، ضمایر و… را پله به پله به شما آموزش خواهد داد. هر مرحله ای که رو به بالا حرکت کنید سوالات نیز سخت تر خواهد شد.
این اپلیکیشن بصورت رایگان منتشر شده است و میلیون ها نفر در سراسر دنیا از این نرم افزار برای آموزش زبان کمک می گیرند. با ایجاد پروفایل در این نرم افزار می توانید امتیاز کسب کنید و از ویژگی های درون برنامه ای آن بهره ببرید. برای استفاده از این نرم افزار به وبسایت آن مراجعه کنید .

تهیه شده در کلیک

ارسال نظر