چگونه موزیک های اسپاتیفای را با مرورگر گوش دهیم؟

رسانه کلیک - Spotify یکی از سرویس های محبوب آنلاین برای گوش دادن به موزیک محسوب می شود. اما آیا می دانستید که موزیک های اسپاتیفای از طریق مرورگر نیز قابل پخش است؟

چگونه موزیک های اسپاتیفای را با مرورگر گوش دهیم؟

سرویس استریم آنلاین موزیک اسپاتیفای به عنوان یک مرجع قوی و قدرتمند در اختیار کاربران قرار گرفته است. بر اساس آمار و ارقام اعلام شده در پایان سال 2017، اسپاتیفای توانسته حدود 160 میلیون کاربر وفادار را جذب کند. آیا می دانستید که بدون نیاز به اپلیکیشن و از طریق مرورگر، می توانید به آهنگ های اسپاتیفای گوش دهید؟

پلیر آنلاین اسپاتیفای در حال حاضر با مرورگرهای کروم، فایرفاکس، اج و اپرا سازگار بوده و تنها مرورگر سافاری است که از آن پشتیبانی نمی کند. برای گوشی دادن به موزیک های اسپاتیفای کافی است به قسمت پخش آنلاین آن رفته و وارد اکانت خود شوید. اگر تا به حال برای خود اکانت نساخته اید، می توانید این کار را به صورت رایگان انجام دهید.

موزیک های اسپاتیفای

اگر بخواهید از نسخه رایگان اسپاتیفای استفاده کنید، در ازای هر ساعت یک تبلیغ چند دقیقه ای برای شما پخش شده و در مقابل، مبلغی به خواننده ها پرداخت می شود. اگر از آن دسته افرادی هستید که روزانه مدت زیادی را برای گوش دادن به موزیک های اسپاتیفای صرف می کنید، به نظر می رسد که پرداخت هزینه اشتراک در این سرویس ارزشش را دارد.

در نسخه آنلاین Spotify شما می توانید پلی لیست های جدید ساخته یا از مواردی که قبلا به وجود آورده اید، استفاده کنید. بد نیست بدانید که تمام موارد قرار گرفته در اپلیکیشن، عینا در این نسخه وجود دارد. تنها کافی است موارد دلخواه خود را انتخاب کرده و روی آیکون Play کلیک کنید. باقی چیزها را به اسپاتیفای سپرده و لذت ببرید.

موزیک های اسپاتیفای

استفاده از این سرویس، معایبی را نیز با خود به همراه خواهد داشت:

  • پخش موزیک ها با کیفیت 128 در پلیر و 160 در اپلیکیشن دسکتاپ. برای کاربران نسخه پریمیوم این اعداد به صورت 256 و 320 خواهد بود.
  • دکمه های مدیا قرار گرفته در کیبورد یا روی هدفون، با پلیر اسپاتیفای سازگار نیست.
  • اگر از کاربران نسخه پریمیوم هستید، امکان دانلود آهنگ های اسپاتیفای و گوش دادن در حالت آفلاین وجود ندارد.

اگر از کامپیوتر شخصی استفاده می کنید، پیشنهاد می کنیم که از نسخه وب گذشته و سراغ اپلیکیشن دسکتاپ آن بروید، اما اگر در یک محل عمومی مشغول هستید و تنها نیاز به گوش دادن به چند ترک را دارید، به نظر می رسد که استفاده از نسخه وب به صلاح است.

ارسال نظر