چگونه بتای The Division را رایگان بازی کنیم؟

بدون تردید بازی Tom Clancy’s The Division یکی از بهترین و مورد انتظارترین بازی های سال 2016 است. همان طور که در خبرهای قبلی خدمت شما کاربران عزیز رسانه کلیک عرض کردیم، کمپانی یوبی سافت بزودی نسخه بتای این بازی را در اختیار برخی از کاربران خود قرار خواهد داد. اما برای تجربه نسخه بتای بازی Tom Clancy’s The Division، باید این عنوان را قبلا پیش خرید می کردید تا لینک دانلود این بازی در اختیار شما قرار بگیرد. به تازگی طبق اطلاعات منتشر شده در سراسر فضای مجازی، شما گیمرها می توانید به راحتی نسخه بتای این بازی را به صورت رایگان بازی کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

چگونه بتای The Division را رایگان بازی کنیم؟

کمپانی یوبی سافت بزودی نسخه بتای این بازی را در اختیار برخی از کاربران خود قرار خواهد داد. اما برای تجربه نسخه بتای بازی Tom Clancy's The Division، باید این عنوان را قبلا پیش خرید می کردید تا لینک دانلود این بازی در اختیار شما قرار بگیرد. به تازگی طبق اطلاعات منتشر شده در سراسر فضای مجازی، شما گیمرها می توانید به راحتی نسخه بتای این بازی را به صورت رایگان بازی کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، تنها کاربرانی قادر به تجربه نسخه بتای بازی Tom Clancy's The Division هستند که این بازی را قبلا پیش خرید کرده باشند اما به ظاهر کاربران برخی مناطق می توانند به صورت رایگان این بازی بی نظیر را تجربه کنند. بر اساس گزارش Xbox One UK، شما در کشور سنگاپور می توانید به راحتی وارد سرورهای نسخه بتای بازی Tom Clancy's The Division شوید. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که ابتدا به وب سایت رسمی ایکس باکس به نشانی Xbox.com مراجعه کنید و سپس در تنظیمات حساب کاربری خود، منطقه خود را به سنگاپور تغییر دهید. در این صورت پس از روشن کردن دستگاه ایکس باکس وان خود، نسخه بتای بازی Tom Clancy's The Division شروع به دانلود شدن می کند و پس از دانلود راحتی قادر به تجربه نسخه آزمایشی این بازی خواهید بود.

در این روش، تغییر منطقه زندگی شما به کشور سنگاپور مهمترین بخش است. بنابراین اگر این کار را انجام ندهید و به سراغ لینک های دانلود نسخه بتای بازی Tom Clancy's The Division بروید، بازی دانلود نخواهد شد. پس از انتشار این خبر، یکی از کاربران وب سایت معتبر NeoGAF اعلام کرد که این نسخه در شهر هنگ کنگ و کشور استرالیا نیز به صورت رایگان در دسترس قرار گرفته است.

لازم به ذکر است که برخی از کاربران کنسول ایکس باکس وان که از این روش استفاده کرده اند، خبر داده اند که این روش به درستی پاسخ می دهند و در حال حاضر قادر به تجربه نسخه بتای این بازی به صورت رایگان هستند. در کنار این کاربران، کاربرانی هم هستند که با تغییر منطقه سکونت خود قادر به دانلود این بازی نبودند که این امر علت های زیادی را به همراه دارد.

بهترین و اطمینان ترین روش برای تجربه نسخه بتای بازی Tom Clancy's The Division، پیش خرید کردن این بازی است. اگر این بازی را تاکنون پیش خرید کرده باشید به راحتی و بدون هیچ مشکلی می توانید نسخه آزمایشی این بازی بی نظیر را تجربه کنید. روش دیگری نیز برای تجربه این نسخه وجود دارد که به شانس کاربر باز می گردد! با عضویت در وب سایت رسمی بازی Tom Clancy's The Division، کمپانی یوبی سافت به صورت تصادفی کدهایی را برای کاربران این وب سایت ارسال می کند که رسیدن این کدها به دست شما، به شانس شما بستگی دارد.

همان طور که می دانید، مدتی پیش کمپانی یوبی سافت قول عرضه نسخه بتای بازی The Division را به کاربران و طرفداران خود داد. سرانجام طبق خبرگزاری ها، نسخه بتای بازی The Division از تاریخ ۲۸ ژانویه سال میلادی جاری (مصادف با ۸ بهمن ماه سال ۱۳۹۴) بر روی ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی قابل بازی است. همچنین نسخه بتای پلتفرم پلی استیشن ۴ از تاریخ ۲۹ ژانویه مصادف با ۹ بهمن ماه قابل دسترس خواهد بود. نسخه های بتای این بازی تا تاریخ ۳۱ ژانویه مصادف با ۱۱ بهمن ماه سال جاری قابل دسترس خواهند بود و پس از آن باید منتظر عرضه نسخه نهایی این بازی باشیم.

داستان بازی مربوط به شیوع یک ویروس خطرناک در شهر بزرگ نیویورک است. این ویروس که به کمک پول در میان مردم منتقل می شود، کل شهر نیویورک را به آشوب کشانده است. همچنین در روز جمعه سیاه، زمانی که مردم برای خرید هدایای کریسمس به فروشگاه ها مراجعه می کنند، پول های زیادی را رد و بدل می کنند و در واقع جمعه سیاه بزرگترین روز رد و بدل پول در کشور آمریکا محسوب می شود. بنابراین این ویروس خطرناک در جمعه سیاه کل شهر را فرا می گیرد و زیبایی سال نو را از تمام مردم می گیرد. شما به کمک دوستانتان در نقش یک سرباز وظیفه دارید که شهر نیوروک را از فاجعه نجات دهید و نظم را در این شهر برقرار کنید.

بازی بی نظیر Tom Clancy's The Division در حال حاضر تنوسط کمپانی Ubisoft Massive و استودیوی Red Storm Entertainment در حال ساخت است. متاسفانه این بازی قرار بود در سال گذشته عرضه شود اما به دلایل های مختلف این بازی با تاخیر منتشر خواهد شد. بنا به اطلاعات منتشر شده، بازی Tom Clancy's The Division در تاریخ ۸ مارس سال ۲۰۱۶ مصادف با سه شنبه ۱۸ اسنفد ماه سال ۱۳۹۴ برای کنسول های ایکس باکس وان و پلی استیشن و همچنین کامیپوترهای شخصی منتشر خواهد شد.

در پایان خبر، دیدگاه شما در خصوص نسخه بتای بازی Tom Clancy's The Division چیست؟ آیا شما برای تجربه نسخه بتای این بازی از این روش استفاده خواهید کرد؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را در رسانه کلیک به اشتراک بگذارید.

منبع: Attack of The Fanboy

ارسال نظر