آموزش قرار دادن پست در اینستاگرام از طریق کامپیوتر

کلیک - یکی از مشکلات کاربرانی که تحت وب به اینستاگرام دسترسی دارند، عدم آپلود عکس و ویدیو است. شما در نسخه تحت وب اینستاگرام تنها امکان مشاهده پست ها، لایک کردن و کامنت گذاشتن برای آن ها را دارید. ما در این مطلب آموزشی به شما یاد می دهیم که این کار را بدون استفاده از سایر نرم‌افزارهای جانبی، خیلی ساده انجام دهید.

آموزش قرار دادن پست در اینستاگرام از طریق کامپیوتر

اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی با محوریت عکس و ویدیو است که محبوبیت بسیار بالایی در میان کاربران مجازی کسب کرده است. کاربران زیادی روزانه عکس‌، ویدیو و استوری ها را برای یکدیگر به اشتراک می گذارند.

شما در اپلیکیشن اینستاگرام به راحتی امکان ارسال عکس و ویدیو را دارید، ولی در نسخه تحت وب، زمانی که با مرورگر وارد سایت اینستاگرام می شوید، این امکان برایتان وجود ندارید. مثلا شما نمی توانید، ویدیو و استوری ارسال کنید، یا برای ویرایش عکس و ویدیو ها از فیلترهای مختلف استفاده نمایید. هم چنین امکان دسترسی به پیام های دایرکت نیز وجود ندارد. شما تنها می توانید عکس ها و ویدیو ها را مشاهده کنید و فقط آن ها را لایک کرده و برای آن ها کامنت بگذارید. معمولا کاربرانی که به اپلیکیشن اینستاگرام دسترسی ندارند برای آپلود عکس و ویدیو با مشکل جدی رو‌به رو هستند. شما با اعمال تغییر کوچکی می توانید امکان ارسال عکس را در نسخه تحت وب داشته باشید.

در حال حاضر امکان آپلود عکس در نسخه تحت وب اتفاق خوبی است و می توان امیدوار بود که سایر قابلیت ها اینستاگرام هم به زودی در نسخه تحت وب قابل دسترسی و استفاده باشند. برای استفاده از این امکان جدید در نسخه تحت وب، باید تغییراتی را اعمال کنید. در گام نخست از طریق مرورگر خود وارد سایت اینستاگرام شوید و اطلاعات حساب خود را وارد کرده و لاگین کنید.

اگر مرورگر شما کروم است، کلیدهای CTRL+SHIFT+I را فشار دهید. پس از آن پنجره‌ای کوچکی برای شما باز می شود. اکنون در این پنجره‌، در بالای صفحه، آیکونی که شبیه به تبلت است را در کنار عبارت Elements می بینید، بر روی آن کلیک کنید. با این کار ظاهر وب‌سایت از حالت دسکتاپ به حالت گوشی تغییر می کند. در حقیقت با اعمال این تغییر اینستاگرام فرض می کند که شما از طریق یک دستگاه هوشمند مانند تبلت یا گوشی به آن متصل شده‌اید. اکنون برای آپلود عکس بر روی علامت دوربین کلیک کنید، عکس مورد نظر را از دسکتاپ خود انتخاب و آپلود نمایید.

instagram

بسیاری از شما نیز از مرورگر سافاری در کامپیوتر مک خود استفاده می کنید. در این صورت پس از ورود به سافاری وارد قسمت Preferences مرورگر شوید. پس از آن به قسمت Advanced بروید و گزینه Show Develop menu in menu bar را انتخاب کنید. پس از آن با مرورگر سافاری وارد سایت اینستاگرام شوید، از طریق Develop menu، قسمت User Agent را بر روی iOS 10 - iPhone تنظیم کنید.

safari

safari

اکنون شما به راحتی می توانید در نسخه تحت وب اینستاگرام عکس های مورد نظر خود را آپلود و ارسال کنید.

با این تغییر جدید به امکان دسترسی و استفاده از سایر قابلیت های اینستاگرام در نسخه تحت وب می توانیم، امیدوار باشیم.

ارسال نظر