هفت گام ساده برای به ثمر رساندن گل‌ها در بازی FIFA 17

بازی فیفا ۱۷ یک بازی ویدئویی در سبک ورزشی و مرتبط با ورزش فوتبال است که توسط EA Sports و در سال ۲۰۱۶ در پلتفرم‌های PC,Xbox 360,PS4,PS3,Xbox ONE منتشر شده است. در این بررسی به معرفی هفت گام ساده جهت به ثمر رساندن گل‌ها در بازی فیفا ۱۷ می‌پردازیم.

هفت گام ساده برای به ثمر رساندن گل‌ها در بازی FIFA 17

به گزارش کلیک- بازی فیفا ۱۷ می‌تواند برای شما سخت باشد اگر شما بازیکنان بزرگی نداشته باشید و یا ترکیب خوبی را تنظیم نکنید. سبک‌ها و راه‌های مختلفی برای موفق بازی کردن فیفا ۱۷ وجود دارد. شما می‌توانید تمام مسیر میدان بازی را با یک مرد هدف دنبال کنید و یا بر روی جناح‌های تیم حریف بازی تمرکز کنید و یا حتی ممکن است متخصص زدن ضربات ایستگاهی باشید و در این زمینه مهارت خاصی داشته باشید.

با این حال، بچه‌ها در USGamer 7 راهنمای ویژه را تهیه و آماده کردند تا اطمینان حاصل شود تیم شما در بهترین شانس و شرایط خود می‌تواند گل‌ها را به ثمر برساند.

2th PIC

  1. قرار دادن سه بازیکن برتر مهاجم در بخش بالایی میدان بازی- در این حالت من اعتراف می‌کنم که شما نیاز به مشاوره ندارید.
  2. قرار دادن بهترین گلزن در میانه میدان بازی، و پشتیبانی از او بوسیله‌ی سریعترین فوروارد ممکن. به غیر از پیداکردن فضا برای استفاده از سرعت خود، آن‌ها با جلب توجه کردن به خود، در چهار بخش از میدان بازی شکاف ایجاد می‌کنند.
  3. پشتیبانی از آن‌ها با یک بازیساز CAM، اما بازیکنی در این راه استفاده می‌شود ضروری است که سرعت بالایی داشته باشد و درست در پشت مهاجم میانی قرار بگیرد. USGamer می‌گوید که این بازیکن کلیدی برای شروع حملات است. چراکه توپ را به مهاجمان سریع پخش می‌کند و سپس با پیوستن به آن‌ها باعث حرکت تیم رو به جلو می‌شود.
  4. قرار دادن دو CDM پشت CAM، هرچند ممکن است این منطق خوب به نظر برسد که مردان بیشتری را در دست دارید، این بسیار مهم است که شما دو مرد پایه و اصلی در خط میانی دارید. که به شما ابتکار و تعداد زیادی فرصت بالقوه برای فرار خواهند داد.
  5. در جدول سفارشی‌سازی کردن، مراحل زیر را انجام بدهید:
  • مهاجم چپ را به پشت و نزدیک کنج‌ دروازه‌ی تیم حریف بکشانید
  • مهاجم میانی را در مرکز و پشت محوطه مستقر کنید
  • مهاجم راست را به پشت و نزدیک دروازه‌ی تیم حریف بکشانید
  • هر دو بازیکن CDM را برای حملات و ضربات تهاجمی آماده کنید.

1th PIC

همه‌ی این‌ها مهم هستند، زمانی که بازیکنان شما در چالش مهار و گرفتن توپ از تیم حریف درگیر هستند و یا از شکل و فرمیشن اصلی خود خارج شدند

  1. استفاده از تاکتیک مالکیت توپ. بله، ما به بیش از حد مستقیم بازی کردن زیاد اکتفا نکردیم. نام این تاکتیک در بخش شروع بازی به کار گرفته شده است.
  2. نگه داشتن توپ بر روی عرشه. اگر شما به طور مداوم مثلت+R1 را بزنید، شانس‌های به ثمر رساندن گل برای شما مهیا می‌شود. توپ‌ها یا کوتاه و یا بلند و طولانی فرستاده می‌شوند. سعی نکنید که از توپ‌های بلند زیاد استفاده کنید بهتر است توپ را به صورت زمینی برای مهاجم کاشت کنید. بازی را بسازید، منتظر یک لحظه‌ی حساس باشید سپس فوروارد خود را رها کنید زمانی که آن‌ها فضای خالی برای قرار گرفتن در یک موقعیت ایده‌آل را داشته باشند. در این دستورالعمل تیم شما با شتاب بیشتری هدایت پیدا می‌کند و باقی بازیکنان به عنوان پشتیبان شما را حمایت می‌کنند.
ارسال نظر