آیا می توانیم بدون itunes در آیفون اپل آهنگ بریزیم؟

گوشی های آیفون یکی از بهترین و محبوب ترین گوشی های دنیا هستند که کارایی بسیاری دارند ولی ریختن موسیقی بر روی این گوشی یک مشکل بزرگ در آنهاست.

آیا می توانیم بدون itunes در آیفون اپل آهنگ بریزیم؟

کلیک- اگر شما هم با مشکل ریختن موسیقی بر روی گوشی آیفون خود مواجه هستید می توانید با طی مراحل زیر به راحتی این مشکل را برطرف کنید

۱- یک حساب کاربری دراپ‌باکس ایجاد کنید. آهنگ‌ها را دراپ‌باکس آپلود کنید و با آن به آنها گوش کنید. همانطور که می دانید حساب‌های کاربری دراپ‌باکس ۲G حافظۀ رایگان دارند؛ و شما می توانید در صورت نیاز به فضای بیشتر می‌توانید آن را خریداری کنید یا یکی دیگر از روش‌های زیر را امتحان کنید.

save file in iphone

۲- اکنون اپ‌باکس را روی کامپیوترتان نصب کنید. با این کار فولدر دراپ‌باکس درصفحه‌نمایش شما قرار می‌گیرد. تمام محتویات این فولدر در حساب کاربری دراپ‌باکس شما آپلود خواهد شد.

save file in iphone

۳- هر آهنگی را که می‌خواهید در آیفون بریزید درون فولدر دراپ‌باکس کپی کنید. می‌توانید روی آیکون دراپ‌باکس کلیک کرده و آن را باز کنید. اپ‌باکس از فرمت mp3, .aiff, .m4a, and .wav پشتیبانی می‌کند.

save file in iphone

۴- صبر کنید تا آهنگ‌ها آپلود شوند. این کار ممکن است کمی طول بکشد. البته این به تعداد آهنگ‌ها و سرعت اینترنت شما بستگی دارد. می‌توانید زمان باقیمانده از فرآیند آپلود را در منوی دراپ‌باکس مشاهده کنید.

save file in iphone

۵-شما می توانید اپلیکیشن دراپ‌باکس را در گوشی آیفون‌تان دانلود کنید. این اپلیکیشن رایگان و در App Store موجود است. وارد حساب کاربری‌ خویش که قبلاً آن را نصب کرده‌اید شوید.

save file in iphone

۶- روی آهنگی که می‌خواهید گوش کنید کلیک کنید و تا زمانی که به اینترنت متصل باشید تمام آهنگ‌های آپلودشده دراپ‌باکس اجرا می‌شوند. حتی اگر اپلیکیشن را عوض کنید اجرای آهنگ ادامه خواهد داشت.

save file in iphone operation

۷-آهنگ‌هایی را که دوست دارید در زمان آف‌لاین بودن گوش کنید انتخاب کنید در حالت معمول دراپ‌باکس در صورت اتصال به اینترنت آهنگ‌ها را اجرا می‌کند، اما می‌توانید آهنگ‌هایی را که دوست دارید انتخاب کنید تا همیشه حتی وقتی اینترنت ندارید به آنها گوش کنید.

save file in iphone

۸- اکنون آهنگی را که دوست دارید در گوشی‎تان داشته باشید از چپ به راست ببرید. روی علامت ستاره بزنید تا آهنگ در آیفون شما ذخیره شود.

با طی همین مراحل شما می توانید این آهنگ ها را در گوشی خود داشته باشید و به موسیقی دلخواه خود گوش فرادهید.

ارسال نظر