حضور ۹ شرکت بازی سازی ایرانی در نمایشگاه گیمزکام آلمان

به گزارش کلیک، بزرگترین نمایشگاه بازی اروپا، گیمز کام ۲۰۱۷ فردا ۳۱ مرداد ماه برای نخسین بار قرار است که توسط مقام بلندبالایی همچون صدراعظم آلمان، آنگلا مرکل افتتاح شود و دوست داران صنعت بازی و شرکت‌های بزرگ فعال در این صنعت از نقاط مختلف دنیا در این نمایشگاه حضور خواند داشت.

حضور ۹ شرکت بازی سازی ایرانی در نمایشگاه گیمزکام آلمان

به گزارش کلیک ، بزرگترین نمایشگاه بازی اروپا، گیمز کام ۲۰۱۷ فردا ۳۱ مرداد ماه برای نخسین بار قرار است که توسط مقام بلندبالایی همچون صدراعظم آلمان، آنگلا مرکل افتتاح شود و دوست داران صنعت بازی و شرکت‌های بزرگ فعال در این صنعت از نقاط مختلف دنیا در این نمایشگاه حضور خواند داشت.

در نمایشگاه گیمزکام امسال با همت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای طی سال‌های اخیر، پاویونی برای ایران در نظر گرفته شده است تا محلی برای تجمیع و میزبانی شرکت‌های بازی‌ساز ایرانی باشد که امسال ۹ شرکت بازی سازی ایرانی در گیمز کام ۲۰۱۷ و در پاویون ایران حضور خواهند داشت تا از فرصت ویژه معرفی، برقراری ارتباط و ملاقات‌های تجاری با ناشران و دیگر فعالان مهم صنعت بازی بهرمند شوند.

از جمله دیگر برنامه‌های بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برای حضور در این نمایشگاه بین المللی، معرفی رویداد TGC 2018 به ناشران و سخنرانان مطرح و دعوت از آن‌ها برای حضور در این رویداد است. همچنین دعوت از اساتید برتر بازی‌سازی برای برگزاری کارگاه‌های تخصصی در فصل‌های پاییز و زمستان از دیگر اهدافی است که برای حضور در این نمایشگاه توسط بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای ایران تعیین شده است.

ارسال نظر