آیا نوت ۸ به دوربین دوگانه و جک هدفون مجهز خواهد شد؟

کلیک - امروز تصاویر تازه ای از جدیدترین ساخته سامسونگ با نام نوت ۸ منتشر شده است؛ تصاویری که خبر از وجود دوربین دوگانه و ابقای جک هدفون می‌دهند.

آیا نوت ۸ به دوربین دوگانه و جک هدفون مجهز خواهد شد؟

نکته مهم آن جاست که یکی از این دو تصویر با توجه به جزئیات و انعکاس های موجود، واقعی به نظر می‌رسد و بعید است که شاهد صحنه ای کامپیوتری و رندر شده باشیم که اگر چنین باشد، با یک نوت ۸ مواجه خواهیم بود که برای اولین بار در خانواده محصولات پرچمدار سامسونگ از دوربین دوگانه بهره می‌برد. فلش LED، حسگر ضربان قلب و متاسفانه سنسور اثر انگشت نیز در همسایگی این دوربین به سر می‌برند.

نوت ۸

این موضوع تا حدی منطقی است چرا که به نظر نمی‌رسد سامسونگ توانسته باشد تکنولوژی مورد نیاز برای قرار دادن سنسور اثر انگشت در زیر صفحه نمایش را از زمان گلکسی اس ۸ تا به این لحظه به حد انبوه فراهم کرده باشد؛ اما این شرکت به عنوان یکی از قدرتهای اصلی این بازار باید بداند که نه تنها آیفون در محصول بعدی اش به طور جدی به فکر استفاده از این فناوری است، بلکه شرکت چینی vivo منتظر فرمان این شرکتها ننشسته و از آن استفاده نیز کرده است.

همچنین روز گذشته تصویری از قاب محافظ گلکسی نوت ۸ منتشر شد که علاوه بر تایید وجود دوربین دوگانه نشان می‌داد نباید انتظار حذف درگاه ۳٫۵ میلیمتری هدفون را در این پرچمدار داشته باشیم.

بقای جک هدفون در یک دستگاه به هر حال بهتر از نبود آن است. اما در مورد دوربین دوگانه هنوز به یقین نمی‌توان گفت که آیا نوت ۸ اولین محصول سامسونگ خواهد بود که از آن بهره خواهد برد یا گلکسی c10، که قرار بود پیش از این معرفی شود اما هنوز خبری از آن نیست!

البته بنابر تجربه های چندین و چند باره در آخر ذکر این نکته ضروری است که تمامی مطالب منتشر شده پیرامون هر محصول قبل از معرفی رسمی آن، به هر حال نوعی شایعه به حساب می‌آیند و اصلا نمی‌توان درباره وقوع یا عدم وقوع آنها نظری قطعی داد.

ارسال نظر