اچ ‌پی لپ‌تاپ EliteBook Folio G1 را به عنوان رقیبی برای مک‌بوک اپل به CES آورد

اچ‌پی امروز در کنفرانس مطبوعاتی خود از لپ‌تاپ EliteBook Folio G1 خود رونمایی کرد. این لپ‌تاپ از صفحه نمایشی 12 اینچی و مشخصات فنی بسیار عالی بهره می‌برد.

اچ ‌پی لپ‌تاپ EliteBook Folio G1 را به عنوان رقیبی برای مک‌بوک اپل به CES آورد

بدنه‌ی لپ‌تاپ 12 اینچی EliteBook Folio G1 اچ‌پی از مواد آلومینیومی ساخته شده و پورت اتصال USB C در آن به کار گرفته شده است. این سری جدید از لپ‌تاپ‌های شرکت اچ‌پی از سری جدید و نسل دوم پردازنده‌های Core M اینتل بهره‌مند بوده و از نظر طراحی فوق‌العاده ظریف و باریک است. این لپ‌تاپ بدون تردید یکی از رقیب‌های اصلی سری محصولات مک‌بوک اپل خواهد بود.

صفحه نمایش اینچی لپ‌تاپ EliteBook Folio G1 اچ‌پی وضوح تصویر 4K را به همراه دارد و این موضوع از جمله مزیت‌های آن نسبت به سری محصولات مک‌بوک اپل محسوب می‌شود. لولا یا مفصل صفحه نمایش این لپ‌تاپ به گونه‌ای طراحی شده که می‌تواند 180 درجه پرخش داشته باشد.

اسپیکرهای به کار گرفته شده در این لپ‌تاپ از برند Bang & Olufsen بوده و کیفیت بالایی را به همراه دارند. ضخامت بدنه‌ی لپ‌اپ EliteBook Folio G1 اچ‌پی 12.4 میلیمتر خواهد بود و تعبیه‌های اسپیکرهای قدرتمند نامبرده شده در آن به واقع نیازمند تدابیر و طراحی بسیار دقیقی خواهد بود.

شرکت اچ‌پی ضمن رونمایی از لپ‌تاپ EliteBook Folio G1 اچ‌پی اعلام کرد که عرضه این محصول از ماه مارس سال جاری آغاز می‌شود و قیمت پایه‌ای آن 999 دلار خواهد بود.

منبع: cnet

ارسال نظر