HP امنیت پرینترها را افزایش می دهد

اچ پی یک راه کار امنیت مدیریت خدمات پرینت(MPS) اعلام کرده است که طبق ادعای این شرکت استانداردهای جدیدی در تقویت امنیت شبکه های پرینت علیه حملات سایبری ارائه می کند.

HP امنیت پرینترها را افزایش می دهد

به گزارش کلیک، این طرح جدید شامل یک سری خدمات حرفه ای همچون "اجرای امنیت چاپ" است که به وسیله آن تکنیسین های آموزش دیده امنیتی، برنامه های امنیتی را ارائه و اجرا می‌کنند و یک "خدمت نگهداری" است که در آن امنیت HP راهنمایی های مداوم و به روز رسانی های ریسک را تهیه می کند و اطمینان حاصل می‌کند که امنیت پرینت همچنان تضمین شده باقی می ماند.

یک سرویس "انجام و انطباق امنیت چاپ" با انطباق مسایل و مدیریت از راه دور تنظیمات امنیتی سروکار دارد و علاوه بر ان HP در حال آوردن ابزار جدیدی به عنوان بخشی از راه حل MPS است که اجزای مهم را همچون به روز رسانی سخت افزار و مدیریت کلمه عبور، حذف مسئولیت های اضافه از دوش کارکنان IT خودکار می سازد.

امنیت بیشتر از آغاز کار

در یک سطح ابتدایی تر، HP در حال پیش پیکربندی امنیت پرینترهای خود است، به این معنی که دستگاه ها اکنون با بستن راه های آسیب پذیری وارد بازار می شوند. مشتریان باید در صورت لزوم پورت ها و پروتکل های خاصی را باز کنند، تا کارهای دیگر که به طور بالقوه میزان مناطق نفوذ پذیری را افزایش می دهد.

یک به روز رسانی سخت افزاری FurtureSmart از ماه گذشته در دسترس است و همچنین تنظیمات رمز گذاری کلمه عبور ادمین را بهبود می بخشد، نه تنها برای موارد جدید، جتی برای دستگاه های فعلی نیز قابل اجرا است.

ارسال نظر