نسل جدید لپ تاپ EliteBook شرکت اچ پی با کاور مخصوص وبکم معرفی شد

رسانه کلیک - تبلت های هیبریدی فروش مناسبی را در بازار تجربه می کنند و بسیاری از شرکت ها در حال توسعه چنین لپ تاپ هایی هستند. به تازگی نسل جدید لپ تاپ الیت بوک اچ پی معرفی شده که در بخش وبکم دارای کاور مخصوص است.

نسل جدید لپ تاپ EliteBook شرکت اچ پی با کاور مخصوص وبکم معرفی شد

با توجه به افزایش مشکلات امنیتی در محصولات دیجیتال، بسیاری از کاربران نگران امنیت وبکم مورد استفاده خود هستند. به همین دلیل برخی افراد در هنگامی که از وبکم و یا میکروفون دستگاه خود استفاده نمی کنند آن ها را توسط ابزارهای مختلف همانند نوار چسب می پوشانند.

به نظر می رسد شرکت اچ پی برای رفع نگرانی کاربران راه حلی را در نظر گرفته و آن را در محصولات جدید خود به کار برده است. به تازگی نسل جدید لپ تاپ الیت بوک اچ پی معرفی شده که یکی از ویژگی های آن وجود کاور برای وبکم است. در حالی که نمی توان از این کاور به عنوان یک قابلیت بسیار خاص یاد کرد ولی برای افرادی که نگران امنیت خود هستند مناسب به نظر می رسد.

بر اساس اعلام اچ پی این ویژگی تنها برای مدل هایی که از نمایشگر لمسی بهره نمی برند در دسترس خواهد بود چراکه این شرکت نتوانسته این قابلیت در مدل های لمسی مورد استفاده قرار دهد.

نسل جدید لپ تاپ الیت بوک اچ پی

علاوه بر کاور وبکم، این دستگاه دارای میکروفون های تقویت شده است که باعث می شود در هنگام انجام مکالمه با اسکایپ صدا با کیفیت بهتری به طرف مقابل منتقل شود، البته این ویژگی تنها مختص برنامه اسکایپ نبوده و در هنگام مکالمه یا کنفرانس ویدیویی توسط برنامه های دیگر نیز می توان از آن بهره برد.

نسل جدید لپ تاپ الیت بوک اچ پی در سه اندازه مختلف روانه بازار می شود. اولین نسخه الیت بوک G5 830 نام دارد که از نمایشگر 13 اینچی بهره می برد. نسخه دوم با نام الیت بوک 840 G5 به نمایشگر 14 اینچی مجهز شده و نسخه سوم نیز با صفحه نمایش 15 اینچی، الیت بوک 850 G5 نام گرفته است.

ارسال نظر