HP سال آینده هم گوشی ویندوز فونی عرضه خواهد کرد

با وجود اینکه گوشی ویندوز فونی شرکت HP با نام elite x3 که امسال رونمایی شد، موفقیت چندانی به دست نیاورد، اما این شرکت تسلیم نشد و قصد دارد سال آینده نیز با همکاری مایکروسافت یک گوشی جدید ویندوز فونی با ویندوز فون ۱۰ عرضه کند.

HP سال آینده هم گوشی ویندوز فونی عرضه خواهد کرد

به گزارش کلیک، گوشی Elite X3 HP که یکی از قوی ترین گوشی های ویندوز فونی است، امسال رونمایی شد؛ اما این گوشی موفقیت چندانی به دست نیاورد؛ زیرا این گوشی با کمی تاخیر ماه پیش در بازار آمریکا و اروپا عرضه شد؛ اما از یک سو قیمت بالایی داشت و از سویی دیگر عملکرد برخی از ویژگی های آن در حد انتظار کاربران نبود. همین دو عامل موجب شد حتی وفادارترین کاربران به گوشی های ویندوز فونی نیز از آن استقبال نکنند.

با این وجود HP باز هم تسلیم نشد و قصد دارد سال آینده یک گوشی ویندوز فونی جدید به بازار عرضه کند که احتمالا در ماه فوریه سال آینده میلادی رونمایی خواهد شد. شایعات جدید حاکی از آن هستند که HP قصد دارد این گوشی را با همکاری مایکروسافت طراحی و تولید کند و تلاش می کند با این گوشی نظر علاقه مندان گوشی های ویندوز فونی را به خود جلب کند.

طبق اطلاعات تایید شده از سوی دو منبع معتبر، همکاری مایکروسافت و HP برای تولید این گوشی ویندوز فونی به این صورت خواهد بود که HP طراحی و تولید این گوشی را بر عهده خواهد گرفت و مایکروسافت برای کمک به HP بودجه لازم را تأمین خواهد کرد.

همچنین طبق اطلاعات منتشر شده، شرکتی که دفتر اصلی آن در شهر ردموند واقع شده است، قصد دارد با شرکت HP همکاری کند و فناوری های به کار رفته در گوشی های لومیای خود را برای تولید گوشی جدید، در اختیار این شرکت قرار دهد که شامل Glance screen (نمایش دائمی ساعت بر روی صفحه نمایش گوشی، حتی اگر گوشی خاموش باشد)، ClearBlack display (فیلتری که بر روی صفحه نمایش گوشی قرار داده می شود و انعکاس نور آن را در زیر تابش مستقیم نور را به حداقل می رساند)، دوبار ضربه زدن بر روی گوشی برای خارج کردن آن از حالت استندبای و قابلیت های پیشرفته دوربین این گوشی ها می شود.

اگر چه تاریخ رونمایی این گوشی جدید هنوز مشخص نیست؛ اما طبق اطلاعات منتشر شده از سوی برخی از منابع، مایکروسافت در رویدادی که این هفته در شهر ردموند برگزار کرده است، اعلام کرده است این گوشی که مجهز به ویندوز فون ۱۰ است، در فوریه سال آینده رونمایی خواهد شد.

با توجه به اینکه گوشی Elite X3 امسال در هین زمان رونمایی شد، انتظار می رود، HP و مایکروسافت با همکاری یکدیگر این گوشی را در کنفرانس MWC 2017 رونمایی کنند.

ارسال نظر