اچ‌پی و کمپانی تایتان به منظور تولید ساعت‌های هوشمند وارد همکاری شدند

بدون تردید کمپانی اچ‌پی (HP) را می‌شناسید.  اچ‌پی یک شرکت شناخته شده و فعال در صنعت کامپیوتر است که لپ‌تاپ‌های این کمپانی شاید شناخته شده‌ترین محصولات آن در بازارهای آسیایی باشند. به گزارش کلیک، این شرکت چندی پیش با کمپانی Movado که یک شرکت طراح و تولید کننده‌ی ساعت مچی است، وارد همکاری شد. اطلاعات به دست آمده حاکی از آن است که اچ‌پی با هدف طراحی و عرضه‌ی یک ساعت هوشمند اختصاصی با این شرکت وارد همکاری شده است. اما بر اساس تازه‌ترین اخبار به دست آمده، اچ‌پی علاوه بر این کمپانی با شرکت تایتان (Titan) نیز قراردادی را امضاء کرده است. به موجب این قرارداد کمپانی اچ‌پی، شرکت تایتان را به منظور تولید مجموعه‌ای گسترده از ساعت‌های هوشمند پشتیبانی می‌کند. این ساعت‌های هوشمند با هدف عرضه در بازارهای مختلفی ساخته خواهند شد و قرار شده که مجموعه‌ی اول این محصولات تا پایان سال جاری روانه‌ی بازار شود.

اچ‌پی و کمپانی تایتان به منظور تولید ساعت‌های هوشمند وارد همکاری شدند

به گزارش کلیک، این شرکت چندی پیش با کمپانی Movado که یک شرکت طراح و تولید کننده‌ی ساعت مچی است، وارد همکاری شد. اطلاعات به دست آمده حاکی از آن است که اچ‌پی با هدف طراحی و عرضه‌ی یک ساعت هوشمند اختصاصی با این شرکت وارد همکاری شده است. اما بر اساس تازه‌ترین اخبار به دست آمده، اچ‌پی علاوه بر این کمپانی با شرکت تایتان (Titan) نیز قراردادی را امضاء کرده است. به موجب این قرارداد کمپانی اچ‌پی، شرکت تایتان را به منظور تولید مجموعه‌ای گسترده از ساعت‌های هوشمند پشتیبانی می‌کند. این ساعت‌های هوشمند با هدف عرضه در بازارهای مختلفی ساخته خواهند شد و قرار شده که مجموعه‌ی اول این محصولات تا پایان سال جاری روانه‌ی بازار شود.

1

بر اساس گزارش کمپانی تایتان، همکاری مابین اچ‌پی و این در ابتدا به منظور تولید و عرضه‌ی چند نمونه از ساعت‌های مچی هوشمند در بازارهای هندوستان انجام می‌شود و سپس محصولات این کمپانی به سایر بازارهای جهانی نیز راه پیدا خواهد کرد. با این وجود متاسفانه هنوز هیچ اطلاعات کاملی در رابطه با زمانبدی دقیق عرضه‌ی ساعت‌های مچی هوشمند این دو کمپانی در بازارهای ایالات متحده ارائه نشده است. اگرچه آقای راوی کانت (Ravi Kant) مدیر عامل بخش ساعت و لوازم جانبی کمپانی تایتان رسما اعلام کرده که هدف اصلی این شرکت عرضه‌ی ساعت‌های مچی هوشمند در بازارهای جهانی است. بنابراین به نظر می‌رسد که به زودی شاهد عرضه‌ی این محصولات در ایالات متحده نیز باشیم. ایده‌ی طراحی ساعت‌های هوشمند اچ‌پی و کمپانی تایتان با لقب "Lifestyle Brand" معرفی شده است، از اینرو انتظار می‌رود که طراحی ظاهری این ساعت‌های مچی هوشمند بیشتر به شکل سنتی انجام شود و چندان با تکنولوژی‌های روز دنیا در ارتباط نباشد. با این وجود هنوز اطلاعات دقیق مربوط به نحوه‌ی طراحی و برنامه‌ریزی‌های این دو کمپانی مشخص ارائه نشده است. اما بدون تردید ساعت‌های هوشمند ساخته شده توسط این دو شرکت کیفیت مناسبی را به همراه خواهند داشت.

کمپانی اچ‌پی نیز در قبال همکاری‌های جدید خود اعلام کرده که هدف اصلی این شرکت به منظور همکاری با کمپانی‌های فعال در زمینه‌ی طراحی ساعت‌های هوشمند، تولید و عرضه‌ی مستقیم یا غیرمستقیم ساعت‌های مچی شیک و با کارایی بالا است. به طور کلی به نظر می‌رسد که اچ‌پی و کمپانی تایتان قصد دارند که در زمینه‌ی ساعت‌های هوشمند در بازارهای جهانی اسم و رسمی را برای خود برپا سازند. بدون تردید در آینده‌ی نزدیک شاهد ارائه‌ی اخبار گسترده‌تری در این رابطه خواهیم بود.

ارسال نظر