احتمال رونمایی از تبلت ویندوزی HP Elite x3 در MWC 2016

به گزارش کلیک، ظاهرا اچ‌پی به زودی از یک تبلت جدید مبتنی بر ویندوز 10 رونمایی می‌کند. احتمالا این تبلت ویندوزی HP Elite x3 نام داشته و در کنگره جهانی موبایل 2016 معرفی می‌شود.

احتمال رونمایی از تبلت ویندوزی HP Elite x3 در MWC 2016

اچ‌پی گاها در زمینه طراحی و تولید تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند فعالیت می‌‎کند. هم اکنون تقریبا مدت زمان طولانی از آخرین فعالیت‌های این برند در زمینه یاد شده می‌گذرد. حال به نظر می‌رسد که اچ‌پی در صدد است تا به زودی و طی سال 2016 میلادی مجددا وارد این عرصه شده و از یک تبلت ویندوزی جدید رونمایی کند.

ظاهرا این محصول ارتباط مستقیمی با پروژه HP Falcon دارد که از سال گذشته اخبار و شایعات زیادی در رابطه با آن منتشر شده بود. بنابراین هنوز به طور قطعی مشخص نیست که محصول ویندوزی نامبرده شده یک تبلت است یا یک گوشی هوشمند، اما پیش بینی ما بدین صورت است که اچ‌پی از یک تبلت ویندوزی جدید رونمایی می‌کند. طبق گزارشات به دست آمده، ظاهرا این محصول که ما آن را تبلت فرض می‌کنیم با نام اختصاصی HP Elite x3 معرفی می‌شود. این تبلت ویندوزی احتمالا یک تبلت دو کاره یا اصطلاحا هیبریدی خواهد بود که با استفاده از صفحه کلید اختصاصی خود می‌تواند نقش یک لپ‌تاپ را برای کابران ایفاء کند.

1

اخبار مرتبط با این موضوع از سوی کاربری با نام اختصاصی Evan Blass در شبکه اجتماعی توییتر منتشر شده است. وی در متن پست خود این چنین نوشته: "پروژه HP Falcon با یک دستگاه هوشمند مبتنی بر ویندوز 10 با نام اختصاصی HP Elite x3 به بازار می‌آید." بنابراین وی هیچ اشاره دقیقی به زمان رونمایی رسمی از این محصول نداشته و همچنین عنوان نکرده که این محصول مبتنی بر ویندوز 10 یک گوشی است یا تبلت!

اما طبق شایعاتی که پیش از این و در سال 2015 میلادی در رابطه با پروژه HP Falcon منتشر شده بود، دریافتیم که محصول نهایی این پروژه از سیستم روی چیپ (SoC) اسنپدراگون 820 کوالکام بهره‌مند می‌شود و صفحه نمایش آن احتمالا وضوح تصویر 1440 در 2560 پیکسل را به همراه دارد. در برخی از این شایعات اشاره شده بود که این محصول یک گوشی هوشمند مجهز به صفحه نمایش 5.8 اینچی است! رم 1 گیگابایتی، حافظه داخلی پیش فرض 64 گیگابایتی با قابلیت پشتیبانی از حافظه جانبی و رم میکرو اس دی (Micro SD)، سنسور دوربین اصلی 20 مگاپیکسلی و سنسور دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی هم از دیگر خصوصیات و ویژگی‌های سخت افزاری احتمالی محصول مرتبط با پروژه HP Falcon محسوب می‌شوند که پیش از این اخبار زیادی در رابطه با آن شنیده بودیم.

به طور کلی کاملا مشخص است که محصول نهایی مربوط به پروژه HP Falcon یک محصول هوشمند فوق‌العاده باکیفیت خواهد بود. ظاهرا اچ‌پی در طراحی این محصول دقت خاصی داشته و آن را به بهترین شکل ممکن طراحی کرده است. علارم اینکه هنوز صحت خبرهای فوق به طور رسمی از سوی خود شرکت اچ‌پی تایید نشده، بسیاری از افراد و کارشناسان عقیده دارند که این گوشی یا تبلت ویندوزی در کنگره جهانی موبایل 2016 یا همان رویداد MWC 2016 به طور رسمی معرفی می‌شود. نمایشگاه MWC 2016 در روز بیست و دوم ماه فوریه و در شهر بارسلونای اسپانیا برگزار خواهد شد. نظر شما در رابطه با پروژه HP Falcon و محصول نهایی آن چگونه است؟ آیا این محصول یک ویندوزفون 5.8 اینچی است یا تبلتی با قابلیت‌های دو منظوره؟

منبع: gsmarena

ارسال نظر